Pazar 25.04.2010
Son Güncelleme: Pazar 25.04.2010

Ferrari talebine stok yetişmedi

Tofaş, Ferrari satışlarında rekor kırdı. Yılın ilk çeyreğinde, geçen yılın toplam satış tutarı kadar 17 Ferrari sattı

Tofaş CEO'su Ali Pandır, yılın ilk çeyreğinde 17 adet Ferrari sattıklarını, şu anda Ferrari'den bu yıl Türkiye pazarı için daha fazla araç almaya çalıştıklarını bildirdi. Pandır, AA muhabirine yaptığı açıklamada, TOFAŞ çatısı altında Ferrari ve Maserati markalarının distribütörlüğünü yürüten FerMas Oto'nun, kendilerinin lüks perakendecilik anlamında ilk ve tek deneyimleri olduğunu belirtti. Kurumsal olarak perakendecilik yapmanın çok kolay olmadığını dile getiren Pandır, FerMas Oto ile 2005 yılından beri artan bir başarı grafikleri olduğunu kaydetti. Pandır, bu yıl ilk 3 ayda Ferrari ve Maserati'ye, tahminlerin üzerinde çok yoğun bir talep olduğunu bildirdi. Geçen yıl hem Maserati hem de Ferrari'den 17'şer adet olmak üzere toplam 34 otomobil sattıklarını anımsatan Pandır, 2009 yılının kriz yılı olması nedeniyle, 2007 yılında ulaştıkları marka bazında 30'lu adet satış rakamlarının yaklaşık yarısına düştüklerini anlattı.

YILLIK HEDEF ŞİMDİDEN TUTTU

Pandır, bu yılın krizden çıkış yılı olduğunu ve bir toparlanma olsa da yine de satışlarının her bir markaları için 30'lu adetlere yaklaşacağını tahmin etmediklerini, daha temkinli yaklaştıklarını söyledi. Bu yılın ilk 3 ayında özellikle Ferrari'de, bütün yıl için satmayı hedefledikleri otomobillerin tamamının satıldığını ifade eden Pandır, "Yılın ilk çeyreğinde 17 adet Ferrari sattık ve mart ayı sonu itibariyle 5'ini teslim ettik. Şu anda Ferrari'den bu yıl için daha fazla araç almaya çalışıyoruz. TOFAŞ ve Fer- Mas tarihinde ilk defa ekstra araç talep ediyoruz. Şayet araç alabilirsek, 2010 yılında 25 adede yakın Ferrari satışımız olacaktır" diye konuştu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.