Pazar 25.04.2010

"Galleria bitti diyenlere o keyfi yaşatmayacağım"

Galleria Genel Müdürü Hasan Ardıç, Galleria bitti diyenlere ateş püskürdü: "Dedikodu yapıyorlar"

TÜRKİYE'NİN ilk alışveriş merkezi Galleria 10 milyon dolara yenilenirken sektörde şu sıralar 'Galleria bitti' söylentileri dolaşıyor. Gerek etrafında açılan yeni AVM'ler gerekse uzayan yenileme süreci yüzünden müşteri kaybettiği iddia edilen Galleria'dan son dönemde Beymen'in çıkması da bu söylentileri tetikledi. Bu iddiaları Galleria Genel Müdürü Hasan Ardıç'a sordum. Ardıç söze, "Galleria bitti diyenlere lafım şu: Onlar herhalde öyle olmasını istiyorlar. Ama o keyfi yaşayamayacaklar. Benim tavsiyem Türkiye'nin ilk AVM'sinin içinde olmanın derdine düşsünler de bir an önce burada yer almaya baksınlar."
BEYMEN MACERAYA ATILDI

Türkiye'nin bulunduğu coğrafyanın dedikoduya çok müsait olduğunu ve insanların bire bin katarak dedikodu yaptığını dile getiren Ardıç, yenileme çalışmaları için 10 milyon dolar harcadıklarını ve böyle bir yatırım yaptıktan sonra Galleria'nın bitmesine asla izin vermeyeceklerini söyledi. 21 yıllık kiracıları Beymen'in Galleria'dan çıkmasıyla ilgili de konuşan Ardıç, "Beymen bir maceraya atıldı ama yollarımızın yeniden kesişeceğini düşünüyorum. Çıkan markalar mutlaka geri gelecek ama bu kez biz alır mıyız bilemiyorum" dedi.
LÜKS MARKALAR
Çıkan mağazaların yerine gelecek yeni markaların en az çıkanlar kadar iyi olacağını belirten Ardıç, gelecek yeni 13-14 markanın ağırlıklı olarak lüks segmente hitap edeceğini söyledi. AVM'yi daha büyük vitrini olan görselliği güçlü markalarla donatacaklarını dile getiren Ardıç, "En az 350 - 400 metrekareli mağazalar açılmasını sağlayacağız" dedi. Ardıç, en büyük pişmanlıklarının yenileme sürecini uzatmak olduğunu ifade eden Ardıç, "Hızlandırsaydık dedikodunun çıkmasını önlemiş olurduk" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.