Perşembe 29.04.2010
Son Güncelleme: Çarşamba 28.04.2010

BSH: Duruşumuzu kuvvetlendireceğiz

BSH Ev Aletleri CEO'su Norbert Klein, tüketicilerde beklenen güven artışı ile ev aletleri pazarında yaklaşık yüzde 2'lik bir büyüme beklediklerini söyledi

Geçen yılı, yüzde 10 artışla 2.2 milyar TL ciro ile kapatan BSH Ev Aletleri'nin CEO'su Norbert Klein, 2010 yılında ise yavaş bir toparlanma beklediklerini söyledi. Yavaş toparlanmaya paralel olarak ev aletleri pazarında yaklaşık yüzde 2'lik büyüme beklediklerini ifade eden Klein, "Geçen yıl Çerkezköy fabrikalarımızda toplam 67 milyon TL yatırım gerçekleştirdik. BSH Grup olarak Türkiye'ye inancımız çok büyük. Bu önemli pazarda ciddi yatırımlar ile duruşumuzu kuvvetlendirmeyi hedefliyoruz" dedi. Klein yurt içi büyük ev aletleri pazarının yüzde 4 küçüldüğünü buna karşın, büyük ev aletleri üretim hacminin yüzde 3 artarak 16 milyon birime ulaştığını söyledi.
YÜZDE 60 İHRACAT

Buzdolabı, çamaşır makinesi ve bulaşık makinesinde üretim hacimleri küçük oranlarda artarken, fırın üretiminin yüzde 12 azaldığını belirten Klein, "Buzdolabı satışları yüzde 10, fırın satışları yüzde 9, çamaşır makinesi satışları ise yüzde 1 oranında geriledi. Satışların yüzde 3 arttığı bulaşık makineleri, eksi rakamlara düşmeyen tek ürün kategorisini oluşturdu" diye konuştu. Klein, 2009'da toplam üretiminin yaklaşık yüzde 60'ını dünya pazarlarına ihraç ettiğini dile getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.