Giriş Tarihi: 28.5.2010

Ferroli, 5 yılda yüzde 500 büyüdü, Türkiye'yi bölgesel üs yaptı

Isıtma ve soğutma sektörünün önemli oyuncularından Ferroli Türkiye, son 5 yılda yüzde 500'lük büyüme yakalayarak bölgede üs konumuna geldi. Ferroli Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Çetin Çakmakçı, 2014'e kadar yüzde 300 büyüme hedefleyen Ferroli Türkiye'nin başarısının grup içinde bölgesel üs olarak konumlandırılmasına neden olduğunu söyledi. Çakmakçı, "Grubun Azerbaycan, Türkmenistan, Taciskistan, Kırgızistan, Kazakistan, Afganistan, Pakistan ve Kıbrıs ile olan tüm ticareti Ferroli Türkiye üzerinden yapılacak. Orta vadede Türkiye'nin diğer komşu ülkeleriyle olan ticaret ilişkisinin de Ferroli Türkiye'nin koordinasyonuyla gerçekleştirimesi hedefleniyor" dedi. İspanya ve İtalya'nın ardından Ferroli Türkiye'nin en yüksek ciroya sahip üçüncü ülke olduğunu kaydeden Çakmakçı, krizin Avrupa'ya olan etkisinden dolayı kendilerinin iç pazara itildiğini söyledi. Çakmakçı, 2011 ortalarında Düzce'deki fabrikalarında yoğuşmalı kombi üretimine başlamayı hedeflediklerini söyledi. Ferroli'nin toplam üretiminin yüzde 7'sinin Türkiye'den karşılandığını kaydeden Çakmakçı, Türkiye cirosunun yüzde 30'unun da üretimden sağlandığını belirtti. Çakmakçı, ürünlerin yüzde 60'ının iç pazara sunulduğunu ve yüzde 40'ının da 30 ülkeye ihraç edildiğini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.