Çarşamba 09.06.2010
Son Güncelleme: Çarşamba 09.06.2010

İstanbul sosyetesi Ankara'da

Harvey Nichols'ın ikinci mağazasını Ankara'da açan Demsa'nın patronları Demet-Cengiz Çetindoğan çifti, özel uçakla İstanbul sosyetesini Ankara'ya taşıdı

Yaklaşık 1.5 yıl önce Unitim'den devraldıkları İngiliz lüks devi Harvey Nichols'ın ikincisini Ankara Kentpark Alışveriş Merkezi'nde açan Demet Sabancı-Cengiz Çetindoğan çifti, İstanbul'dan özel kaldırdıkları uçakta Ankara sosyetesiyle İstanbul sosyetesini biraraya getirdi. İstanbul mağazasından memnun oldukları için ikinci mağazayı açma kararı aldıklarını belirten Cengiz Çetindoğan, "1 yılda satışları yüzde 20 oranında artırdık. Ankara'da gerçek anlamda bir department store yoktu. Biz o açığı dolduracağız" dedi. Mağazada sergilenen tüm koleksiyonların İstanbul'daki mağazayla aynı olduğunu dile getiren Çetindoğan, kendilerine ait yaklaşık 15 markanın halihazırda Ankara'da satıldığını ve pazarı bilerek Ankara'ya girdiklerini söyledi. Üçüncü mağazayı Antalya'da açmak istediklerini, İstanbul Anadolu yakasında da yer baktıklarını belirten Çetindoğan, "İstanbul'daki satışların yüzde 40'ının Ankara Harvey Nichols'ta yapılmasını bekliyoruz" dedi. Bu arada 4 bin 100 metrekarelik mağazada İpekyol'un üst segment markası Machka da stand açacak.

BEKLEME LİSTESİ FALAN YOK

Harvey Nichols 2006 yılında açıldığında randevu için bekleme listeleri oluştuğu yönündeki açıklamalarla ilgili de yorum yapan Çetindoğan, "1.5 yıldır Harvey Nichols'ı yönetiyoruz ve bekleme lsitesiyle hiç karşılaşmadık. Zaten söylenenlere değil fiile bakmak lazım. Pek çok şey söylentiden ibaret olabiliyor" dedi.
DEMSA'NIN FİNANSAL DURUMU İYİ
Açılışa katılan Harvey Nichols CEO'su Joseph Wan sorularımızı yanıtladı. Unitim'den sonra Demsa ile çalışmaktan memnun olduklarını dile getiren Wan, Demsa Grubu'nun finansal açıdan güçlü olmasının markanın yaygınlaşması ve büyümesi için büyük bir avantaj yarattığını söyledi. Demsa'nın lüks pazarda Brandroom markasıyla büyüdüğünü ve grubun lüks pazarına inandığını dile getiren Wan, "Bugün Avrupa'da bütün lüks markalar zorluk yaşarken Türkiye'deki lüks pazarı büyüyor. Pazar küçük ama büyüme potansiyeli büyük" dedi.
BALMAİN TİŞÖRT 10 BİN TL'YE RAFTA
Bir külotlu çorabın 105 liraya satıldığı mağazada en pahalı ürünler Balmain markasına aitti. Balmain marka bir ceket 9 bin 125 TL'ye satılırken parçalanmış efektli tişört ise 9 bin 795 lira olarak etiketlendi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.