Cumartesi 19.06.2010

2008 zararını 2009 kârıyla kapattı

2008 yılında yeniden yapılanmaya giden Kerevitaş, 2009'da satışlarını yüzde 25 artırıp 16.3 milyon TL kâr etti

Superfresh markası ile dondurulmuş gıda pazarında faaliyet gösteren Kerevitaş, 2009'u yüzde 67 pazar payı ve 158.8 milyon TL ciro ile kapattı. Geçen yıl 20.6 milyon TL'lik yatırım bütçesi oluşturduklarını belirten Kerevitaş Genel Müdürü Ergün Akkaya, "Şirketin her birimini yeniden ele aldık. Bu yıl 15 yeni ürünü daha piyasaya sunacağız" dedi. Yıldız Holding çatısı altında faaliyet göstermeye başladıkları Kasım 2008'den bu yana önemli bir yeniden yapılanma sürecine girdiklerini belirten Akkaya, "2009 yıl sonu itibariyle konsolide satışlarımız yüzde 25 artarak 158.8 milyon TL'ye ulaştı. Bu süre içinde maliyetlerimizi disiplin altına alarak bir önceki yılda 17.1 milyon TL civarındaki zararımız, 2009 yılsonu itibariyle 16.3 milyon TL kâr olarak bilançomuza yansıdı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.