Cumartesi 26.06.2010

Flo koku ve sesle müşteriye daha fazla para harcatacak

Bu yıl 75 olan mağaza sayısını 100'e çıkarmayı planlayan Flo, müşteriyi müzik, koku ve ışık üçlemesiyle yakalayacak. Firma eylülde bahar kokusu ve yabancı müziklerle müşteriyi karşılayacak

Bu yıl itibariyle mağazalarının konseptini değiştiren Flo, indirim ve kampanyalar yerine müşteriyi renk, koku ve müzik üçlemesiyle yakalamayı hedefliyor. Flo Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Fuat Akça, "Yabancı soundlu müziklerle bahar kokularını mağazamızda kullanacağız. Müşterilerin mağazada daha fazla kalmasını sağlamak için 5 duyudan dördüne hitap edeceğiz" dedi.

EN BÜYÜK MAĞAZA ANTALYA'YA

Antalya'da da 2 bin 400 metrekarelik Türkiye'nin en büyük ayakkabı mağazasını açmaya hazırlandıklarını dile getiren Akça, İstanbul'da da Beyoğlu'nda büyük bir mağaza açacaklarını ve bu lokasyonun markanın flagship mağazası olacağını söyledi. Antalya'daki mağazada ayakkabının yanı sıra spor hazırgiyim ve malzemelerinin satılacağı alanlar da olacağının altını çizen Akça, bu yıl 25 mağaza daha açılacağını ve yaklaşık 650 kişiyi işe almış olacaklarını söyledi. Flo olarak bundan sonra 750 metrekarenin altında mağaza açmayacaklarının altını çizen Akça, firmanın 2010'un ilk beş ayını yüzde 49 büyüyerek geçirdiğini ilave mağazalardaki büyümenin ise yüzde 83'ü bulduğunu söyledi.
En başarılı çalışana 2010 model Peugeot
Anneler Günü'nde 60 bin adet pırlanta küpe dağıttıklarını belirten Flo Genel Müdürü Selim Taşkın, Babalar Günü'nde ise promosyon olarak 45 bin cüzdan verdiklerini dile getirdi. Taşkın yağışların negatif etkisini ise okulların kapanması ve Babalar Günü'nün aynı hafta sonuna denk gelmesiyle bertaraf ettiklerini vurguladı. Mağaza içindeki personeli teşvik etmek için en çok satış yapan mağaza ve satış danışmanını da ödüllendirdiklerini ifade eden Taşkın, "2010 model Peugeot araba, LCD TV, iPhone gibi ödüllerle çalışanımızı ödüllendirdik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.