Cumartesi 26.06.2010

Mandrake miyiz bu kurla ihracat yapalım?

Bakan Çağlayan, ihracatçının kur sorunu nedeniyle satışları artırmak için sihirbaz olması gerektiğini söyledi

Devlet Bakanı Zafer Çağlayan, ihracatçı ve kura ilişkin isteklerde Merkez Bankası'nın tavrının "dediğim dedik çaldığım düdük" şeklinde olduğunu söyledi. İhracatçıların bu parite ve kurun seviyesiyle ihracatını artırmak için "Mandrake" olması gerektiğini kaydeden Çağlayan, kimsenin elinde sihirli değnek olmadığını belirtti. İstanbul'da sohbet imkânı bulduğumuz Devlet Bakanı Çağlayan, TL'nin değerlenmesi konusundaki dertlerini anlatmaya Çin'in tercüman olduğunu belirterek dünyanın Çin'e yuanı artırma yönündeki baskısının başarı kazandığını söyledi. Çağlayan sorunların EKK'da gündeme geleceğini kaydetti. Çağlayan "EKK Devlet Bakanı Ali Babacan'ın G-20 toplantısının ardından toplanacak. Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin istikrar fonu önerisi de EKK'da tartışılacak. Bizim de euro/dolar paritesindeki olumsuz durum ve yuanın değerlenmesiyle yaşanacakların değerlendirildiği bir projeksiyonumuz var" dedi.
"SABAH'a yayınları için teşekkür ederim"
Çağlayan, SABAH'a kurdaki durum, Türkiye'nin sıcak parayla cari açığını finanse etmesi, daralma tehlikesi olan dış ticaretle ilgili haberleri için teşekkür etti. Çok olumlu tepkiler aldığını kaydeden Çağlayan, "Yayınlarınız için teşekkür ederim" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.