Salı 20.07.2010
Son Güncelleme: Salı 20.07.2010

Elektrikli Fluence İstanbul rüzgârıyla depoyu dolduracak

2011 yılında piyasaya çıkacak olan elektrikli Fluence'in şarjını Büyükşehir Belediyesi'nin iştiraki İstanbul Enerji'nin rüzgarı dolduracak

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve Renault, İstanbul'un altyapısının, karbondioksit salınımı çok düşük doğa dostu elektrikli otomobile 2011 yılına kadar hazır hale getirilmesi için işbirliği protokolü imzaladı. Renault tarafından Türkiye'de üretilecek elektrikli araçların şarj istasyonları konusunda gerekli altyapı çalışmalarının başladığını söyleyen İBB Başkanı Kadir Topbaş, "Dünyada artık elektrikli otomobiller dönemi başlayacak. Biz de bu teknolojide geri kalmak istemiyoruz. İşte bunun için elektrikli araçlar için altyapı ve tedarik işbirliği çalışmasını başlattık. Bu alanda da öncü olmak istedik. Sonradan gelişigüzel elektrikli araç şarj istasyonları çıkmasın, doğru planlamayı yapalım istedik" dedi. Hangi noktalarda istasyon kurulabileceği konusunda da bilgi veren Topbaş, "Göztepe ve Cihangir'deki katlı otopark olabilir " diye konuştu.
"EPDK'YA BAŞVURDUK"
İstanbul Enerji A.Ş Genel Müdürü Adnan Çelik, İstanbul enerji olarak rüzgardan elektrik üretimi konusunda bir çalışma başlattıklarını ve lisans için EPDK'ya başvurduklarını kaydederek, "Üreteceğimiz elektriğin bir kısmını burada kullanmak istiyoruz. Elektirikli araçlar için şarj merkezlerinin İSPARK otoparkları dışında hastane, okul gibi merkezlerde de bulunabilecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.