Giriş Tarihi: 22.7.2010

Rixos şimdi de otel içindeki restoranları marka yapacak

Rixos Markadan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Başak Erel, 2000'de kurularak dünyanın en hızlı büyüyen lüks otel zincirlerinden birisi olan ve Türkiye, Hırvatistan, Kazakistan, Ukrayna, Libya gibi farklı ülkelerde 7 lüks resort ile 5 şehir oteline sahip olan Rixos Hotels'in 'her şey dahil' konseptiyle kalite ve lüksü birleştirdiğini söyledi. Bu uygulama sonucu bu yıl misafir sayılarının yüzde 30 arttığına dikkat çeken Erel, turizmde çeşitlilik hedefiyle 2011'de Bodrum'daki tesisin oda-kahvaltı konseptine dönüştürüleceğini kaydetti. Uluslararası konaklama sektörünün lideri olmayı hedeflediklerini dile getiren Erel, Rixos Hotels'in özellikle Doğu ve Orta Avrupa'ya, Akdeniz Sahilleri'ne, Körfez Bölgesi'ne ve Kuzey Afrika'ya odaklanarak, büyümesini hızla sürdüreceğini belirtti. Bu çerçevede, grubun Rusya, CIS Ülkeleri, Libya ve Bahreyn'in halihazırda devam eden projeleri arasında olduğunu ifade eden Erel, yakın dönemde Rixos bünyesindeki Türk restaurantlarını da markalaştıracaklarını ve bu marka ile hem şehir hem de resort
otellerinde hizmet vereceklerini açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.