Çarşamba 22.09.2010

Türkiye kanserden korkuyor yüzde 83 mışıl mışıl uyuyor

Philips'in yaptırdığı araştırmaya göre Türkiye'de halkın büyük çoğunluğu en çok kanserden korkuyor

Türk halkı "nasılsın" diye sorulduğunda yüzde 66'sı "iyiyim" veya "çok iyi" şeklinde yanıtlıyor. Devletin kanser hastalığına çözüm için daha çok kaynak ayırmasını isterken, en çok kanser hastalığından korkuyor. Uykusuzluk çekenlerin oranı Avrupa, Amerika ve Japonya'ya oranla yüzde 17 ile en düşük seviyede. Yani yüzde 83 mışıl mışıl uyuyor. Türk halkı iyi hissetmek için aile ve arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi ya da evde dinlenmeyi tercih ediyor. Türkiye'de 80'nci yılını kutlayan sağlık ve iyi yaşam alanının lider şirketi Philips Türkiye CEO'su Willem Rozenberg, Türk halkının sağlık, iyi yaşam ve teknoloji alanlarındaki mevcut durumunu ve eğilimlerini ölçümlemek amacıyla binden fazla kişinin katılımı ile 12 şehirde yapılan araştırma sonucu ortaya çıkan "Sağlık ve İyi Yaşam Haritası"nı açıkladı.

JAPONLARA UYKUSUZ GECE

Philips tarafından, Japonya'dan Amerika'ya, Avustralya'dan Rusya'ya kadar toplam 23 ülkede yaptırılan araştırmaların bir parçası olan bu çalışma Türk halkının sağlık ile ilgili görüşlerini, yaşam tarzı ile ilgili düşüncelerini, nelere önem verdiklerini, hayatlarından memnuniyetlerini ortaya koydu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.