Salı 28.09.2010

Unilever, Alberto Culver'i 3.7 milyar dolara alıyor

Unılever, ABD merkezli Alberto Culver şirketini 3.7 milyar dolara satın alıyor. Dünyanın en büyük hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden biri olan Unilever, kişisel bakım işini desteklemek amacıyla saç bakımı ürünleri üreticisi Alberto Culver'i 3.7 milyar dolara satın almayı kabul ettiğini açıkladı. Unilever, Alberto Culver'e hisse başına 37.50 dolar önerirken, bu fiyat ABD'li şirketin geçen hafta cuma günü New York Borsası'nda hissesinin kapanış fiyatının yüzde 19 üzerinde bulunuyor. Tüketim malları üretiminde Procter & Gamble ve Nestle'den sonra dünyanın üçüncü büyük şirketi olan Unilever'in hedefindeki Alberto Culver'in markaları arasında V05, TRESemme ve Nexxus dikkat çekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.