Cumartesi 02.10.2010

Nestle, kek işine de girdi hedef beslenme çantaları

Türkiye'de 101'inci yılını kutlayan Nestle, Nesquik markasıyla çikolata, gofret ve içecekten sonra 'kek'e de girdi. Nestle Çikolata ve Şekerleme Grubu Genel Müdürü Devrim Cöbek, "Kek pazarında herhangi bir pazar payı hedeflemedik. Çocukların beslenme çantasına girmek istiyoruz. Bu alandaki açığı kapatacağız" dedi. Geçen yıl yüzde 16 büyüdüklerini bu yıl ise yüzde 12'lik büyümeyle devam ettiklerini belirten Cöbek, 27 yeni ürünü piyasaya süreceklerini söyledi. Kişi başı 1.5 kilo olan çikolata üretiminin ikiye katlanmasını beklediklerini söyleyen Cöbek, "Büyüklere yönelik kek üretim planımız da var" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.