Cumartesi 09.10.2010

Arnica "Bora"yı yarattı

Küçük ev aletleri sektöründe faaliyet gösteren Arnica, 1 milyon dolarlık bütçe ayırarak en kolay temizlenen yeni süpürgesi Bora'yı piyasaya sürdü

Özellikle ürettiği elektrik süpürgesi modelleri ile pazarın yüzde 10'unu elinde tutan Arnica, piyasanın en kolay temizlenebilir süpürgesi Bora'yı piyasaya çıkardı. 1 milyon dolarlık yatırımla üretilen modele özellikle Türkçe isim verdiklerini belirten Arnica Yönetim Kurulu Üyesi Serhan Akın, süpürgenin toz torbası yerine su kullandığını ve emiş gücünün sabit kaldığını, Bora ile dünyanın en kolay temizlenen, en pratik su filtreli süpürgesini ürettiklerini söyledi. Şu anda Türkiye'de elektrikli süpürge pazarında yaklaşık yüzde 15'lik bir pazar payına sahip olduklarını, Bora ile bu payı yüzde 30'a çıkarmayı planladıklarını belirten Akın, bu yılki ciro hedefinin ise 85 milyon TL olduğunu söyledi. Temmuz ayından itibaren ütü üretimine başladıklarını, ütü pazarında da iddialı olduklarını dile getiren Akın, "3 yılda pazarın yüzde 15'ini almayı hedefliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.