Cumartesi 09.10.2010
Son Güncelleme: Cumartesi 09.10.2010

AVM'de yağmur rekoru

Yağmur ve rüzgârdan kaçan Türk halkı kendini AVM'lere attı. AVM'ler haftaiçi giriş rekoru kırarken mont, kaban, bot, çizme satan perakendeciler de cirolarını katladı

Havaların mevsim normallerinin altında seyretmesiyle yağmur, rüzgâr ve soğuk havadan kaçıp kendini kapalı AVM'lere atan tüketici AVM'leri giriş sayıları ile perakendecileri ise ciro artışlarıyla sevindirdi. AVM'lerde alışverişlerin kaymağını ise palto, kaban, mont, hırka, bot ve çizme satan perakendeci yedi.
'YAĞMUR HEP YAĞSA'
Derimod'un Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Zaim bir haftada satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 35 artırdıklarını belirterek, "Keşke hep yağmur, kar olsa. Biz durumumuzdan çok memnunuz" dedi. İpekyol, Machka, Twist markalarını bünyesinden bulunduran Ayaydın-Miroglio Group Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın, "Satışlar hemen hareketlendi. Özellikle havaların soğuması katma değeri yüksek mont, kaban, hırka satışlarını artırdı. Toplam satışlarda yüzde 15'lik artış var" dedi. Yargıcı'nın Finans Müdürü Barış Tezmen ise, satışların geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 45 daha yüksek olduğunu, yeni sezon ürünlerinin satışlarında soğuk havanın da etkisiyle yüzde 15'lik artış olduğunu söyledi. AVM'lerde ise haftaiçi giriş sayıları ortalama yüzde 25 oranında arttı. Nişantaşı City's AVM Genel Müdürü Kazım Çizmeci yağmur ve soğukla birlikte AVM'ye giren ziyaretçi sayısında yüzde 25'lik artış yaşandığını haftasonu artışın yüzde 50 olmasını beklediklerini, ziyaretçi artışının sezon alışverişlerine olumlu yansıdığını söyledi. Optimum AVM Genel Müdürü Nezihi Kayıboğlu ise haftaiçi kapı girişlerinde yüzde 15'lik artış yaşandığını bunun kuru kalabalık değil okul ve bayram döneminden sonra durgunlaşan sektörde ciroya yansıyan kalabalık olduğunu ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.