Giriş Tarihi: 9.10.2010

Çin'e rakı kültürünü öğretecek

Mey İçki CEO'su Galip Yorgancıoğlu, Avrupa'da anasonlu içkilerin önemli bir yer tuttuğunu belirterek "Avrupa bizim için büyük bir pazar. Avrupa'dan sonra Rusya'ya da girmek istiyoruz. Dünya kültürüne açık olan herkes bizim hedef kitlemiz" dedi. Yıllık 30 milyon dolar ve 4 milyon litre olan ihracatı, Yeni Rakı'nın Çin'de oluşturacağı rakı kültürüyle daha da yukarıya taşımak istediklerini ifade eden Yorgancıoğlu, Avrupa'da yakaladıkları başarıyı Çin ve Rusya'da da yakalamak istediklerini söyledi. Almanya'nın dünyanın üçüncü büyük anasonlu içki tüketen ülke olduğuna dikkati çeken Yorgancıoğlu, "Almanya'da çok sayıda Türk kökenli vatandaşımızın olması bizim için büyük bir avantaj. Alman tüketicileri Almanya'da yakalayamıyorsak, Türkiye'de yakalıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.