Pazar 24.10.2010
Son Güncelleme: Cumartesi 23.10.2010

Armani Jeans hareketi gördü

Chanel, Gucci, Prada, Hermes gibi lüks markaların Türkiye'ye gelmesinden sonra İtalyan Armani Jeans de büyümeyi görüp Türkiye'yi üs seçti. Marka bir yıl içinde Türkiye'de kendine ait 10 mağaza açacak

Türkiye'de Beymen mağazaları içerisinde satılan Armani Jeans Çin, Hong Kong ve Güney Kore'den sonra Türkiye'yi monobrand (sadece kendi ürünlerinin satıldığı) mağazacılık üssü seçti. Özellikle yükselen pazarlarda monobrand mağazacılık yapmaya karar veren markanın Türkiye'de tek başına büyümek istediğini dile getiren markanın Türkiye temsilcisi İstanbul Bijuteri'nin ortaklarından Tuna Kılıboz, "Markanın tek monobrand mağazası sadece merkez ülkesi İtalya'daydı. Ama müşteriden gelen talep doğrultusunda marka yükselen pazarlarda kendi mağazalarıyla bulunup koleksiyonlarını daha geniş alanlarda sergilemek ve satışa sunmak istiyor.

4.5 MİLYON $ HARCANACAK

Türkiye'de uzun zamandır bu projeyi hayata geçirmek istiyorlardı. Yıl bitmeden ilk adımı attılar" dedi. İlk monobrand mağazayı Galleria'da açtıklarını dile getiren Kılıboz, "İstanbul'da Sapphire, Zorlu ve Akasya projelerinde mağazalar kiralandı. Ankara Kentpark, Bursa ve Antalya'da da mağazalar açılacak" dedi. Bir yılda toplam 10 mağaza açmayı planladıklarını belirten Kılıboz, mağazalara dekorasyon masrafları ile birlikte 4.5 milyon dolar harcayacaklarını ifade etti.
Patron Armani dekorasyonla bizzat kendisi ilgileniyor
GALLERİA AVM Genel Müdürü Hasan Ardıç, Türkiye'de ilk açılan Armani Jeans mağazasının dekorasyonuyla markanın patronu Armani'nin bizzat ilgilendiğini, açılışta Georgio Armani ile özel bir lansman yapacaklarını söyledi. Ardıç, "Mağaza içine benim ve kendisi tarafından imzalanmış belgeyi de koyacağız" dedi.
Ceket: 240-570 lira
Pantolon: 155-325 lira
Özel koleksiyon pantolon: 960 lira
Tişört: 140-210 lira
Gömlek: 230-270 lira

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.