Giriş Tarihi: 28.10.2010

'Türkiye favori pazarım mağaza sayısını artıracağız'

Burberry CEO'su Angela Ahrendts, Türkiye'de mağaza sayılarını artıracaklarını, İzmir ve Ankara'da da olmak istediklerini söyledi

Eren Holding ile 2004'te Türkiye'ye giren dünyaca ünlü lüks marka Burberry'nin başına dört yıl önce geçen CEO Angela Ahrendts, Türkiye pazarını yere göğe sığdıramadı. Dünya Perakende Kongresi'nde konuştuğumuz Ahrendts, "Hem Türkiye'deki 3 flagship mağazamızın satışlarından hem de iş ortağımız Eren Holding'den çok memnunuz. Türkiye, benim favori pazarım, çok hızlı büyüyoruz. Mağaza sayımızı artırmak istiyoruz" dedi. Türkiye'deki genç nüfusun mağaza sayılarını artırma konusunda kendilerini cesaretlendirdiğini dile getiren Ahrendts, İstanbul dışında Ankara'da da mağaza açmaya hazırlandıklarını ardından İzmir'de de olmak istediklerini belirtti.
'KENDİMİZİ TERS YÜZ ETTİK'
2009'da kariyerinin en zor kriziyle karşı karşıya kaldığını belirten Ahrendts, "Zor zamanlardı, tüm planlarımızı değiştirmek zorunda kaldık. İlk başta hedefimiz lüks alanında lider olmaktı. Artık bu hedefimizi değiştirdik. Lüksün lideri değil, mükemmel bir marka olmak istiyoruz'' dedi. Ahrendts, krizden sonra işi dijital ortama da uyarlamaya başladıklarını söyledi.
Colin's yeni reklamla satışları yüzde 30 artırdı
'Değiş, geri kalma' sloganıyla, yeni reklam filmi televizyonlarda ve sinemalarda gösterilmeye başlanan Colin's, 2 haftada satışını yüzde 30 artırdı. Colin's'in genel müdürü Necati Özdoğan, ''Tüketicinin bu kadar çabuk reaksiyon vermesi bizi de şaşırttı. Üstelik müşteri kitlemiz de genişledi'' dedi.
Levi's mağazalara odaklandı
2010'u yüzde 30'luk bir büyüme ile tamamlayacaklarını kaydeden Özdoğan, 2015'e kadar 50 ülkede bin 500 mağazaya ve 1.5 milyar dolar ciroya ulaşmak istediklerini dile getirerek, "Levi's'in 400 corner'inden 384'ünü kapattık. Mağaza açmaya odaklandık'' dedi.
80 ülkede faaliyette
2009 ciro: 2 milyar dolar
2009 kârı: 350 milyon dlar
Çalışan sayısı: 7 bin
Mağaza sayısı: 212

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.