Pazar 31.10.2010 00:00
Son Güncelleme: Pazar 31.10.2010 13:31

Fiat 500 Twinair 2011'de Türkiye'de

Ön tanıtımı ''2010 İstanbul Autoshow Fuarı'' ile birlikte gerçekleştirilen Fiat 500 TwinAir, 2011 yılının ilk aylarında Türkiye'de satışa sunulacak.

Fiat Türkiye'den yapılan yazılı açıklamada, ilk 3 günde fuar standında 100'den fazla araç siparişi alan Fiat Türkiye'nin ''dünyanın en çevreci benzinli motoru'' olarak tanıtılan 2 silindirli TwinAir motorla donatılan Fiat 500 versiyonunun ön tanıtımını ''2010 İstanbul Autoshow Fuarı'' ile birlikte gerçekleştirdiği, yaklaşık 3 aydan fazla sürecek ön tanıtım etkinliklerinin ardından 2011 yılının ilk aylarında aracın satışa sunulacağı bildirildi.
Açıklamada, Fiat 500 TwinAir'in, üst üste 4 defa yılın ''en çevreci'' otomobil üreticisi seçilen Fiat'ın bu konuda lider kalabilme hedefinin önemli bir parçası olarak ön plana çıktığı, Fiat'a Avrupa'nın 2 silindirli motor sunan ''tek otomotiv üreticisi'' unvanını da kazandıran TwinAir motor teknolojisinin 900 cc'lik silindir hacmine sahip 85 HP güç üreten turbo motor, 92 g/km'lik karbondioksit salınım değeriyle de çevreye duyarlı yönünü ortaya koyduğu vurgulandı.
Öncelikli olarak 85 HP'lik versiyonuyla boy gösterecek TwinAir motorun, ilerleyen dönemlerde 65 ve 105 HP'lik iki ayrı versiyonunun daha Fiat modellerinde kullanılmaya başlanacağı belirtildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.