Salı 02.11.2010

Görünmek isteyen İstinye'ye, istemeyen Cevahir'e geliyor

Yeni Taksim Meydanı olduklarını dile getiren Cevahir AVM Genel Müdürü Vahit İpekçi, flaşlardan uzak alışverişin adresi olduklarını söyledi

"Bizden sonra ne kadar büyük AVM yapılırsa yapılsın 420 bin metrekare inşaat alanıyla şehir merkezindeki en büyük AVM olmaya devam edeceğiz" diyen Cevahir AVM Genel Müdürü Vahit İpekçi, rakipsiz olduklarını söyledi. İstanbul'un yeni Taksim Meydanı olduklarını insanların buluşma noktası haline geldiklerini belirten İpekçi, şu sıralar AVM içindeki ana markaların mağaza metrekarelerini büyütmeye odaklandı. Mudo'nun bin 100 metrekareye çıkacağını, C&A'in üst katını da kiraladığını, Teknosa'nın üç kata çıkarak en büyük mağazasına ulaşacağını dile getiren İpekçi, Marks & Spencer'ın ise bin 800 metrekareyle Cevahir'e girmeye hazırlandığını dile getirdi.
ŞEHİR YÖNETMEK GİBİ
AVM'de kişi başı 85 lira harcandığını ve insanların gezmekten çok alışveriş yapmaya geldiğini dile getiren İpekçi, "İnsanların gazetelere ya da televizyonlara çıkmak için geldiği bir AVM değiliz. Özellikle görünmek istemeyen ve rahat rahat alışveriş yapmak isteyen şapkasını takıp Cevahir'e geliyor" dedi. 5 bin kişinin çalıştığı bir AVM'yi yönetmenin bir ilçe yönetmekten farksız olduğunu dile getiren İpekçi, Arap turist trafiğini artırmak için de tanıtımları artıracaklarını ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.