Cuma 19.11.2010

İstanbul Alışveriş festivaliyle Cannes’da vitrinde

İstanbul'u alışveriş turizmiyle tanıtacak ve 1.5 milyon turisti hedefleyen alışveriş karnavalı Shopping Fest, Türkiye'den önce Cannes'daki alışveriş fuarında görücüye çıktı

2002 yılından bu yana İstanbul'un alışveriş turizminde tanıtımı için düzenli hale getirilmesi planlanan ancak bir türlü gerçekleştirilemeyen İstanbul'un alışveriş karnavalı Shopping Fest uluslararası arenada görücüye çıktı. Organizasyonun tanıtımı bu sene ilk kez Turquality markalarıyla Fransa'nın Cannes şehrinde her yıl düzenli olarak yapılan MAPIC Gayrimenkul ve Perakende Fuarı'nda tanıtıldı. 17 Kasım'da Cannes'da başlayan ve dünyanın en büyük alışveriş merkezi yatırımcılarını bir araya toplayan MAPİC fuarında tüm standlarda İstanbul Shopping Fest'in katalogları dağıtıldı. Fuarda Türk pazarını anlatan bir konuşma gerçekleştiren Koton markasının sahibi Yılmaz Yılmaz, yabancı yatırımcılar ve katılımcılara İstanbul'un ve perakende sektörünün gelişimine büyük katkı sağlaması planlanan ve Shopping Fest ile ilgili bilgi verdi. Jones Lang LaSalle Türkiye Başkanı Avi Alkaş'ın yönettiği Rönesans İnşaat'ın sahibi Erman Ilıcak ile Koton'un sahibi Yılmaz Yılmaz'ın katıldığı oturumda tüm yatırımcıların ilgisi İstanbul'a yöneldi.

BU SENE HEDEFİNE ULAŞACAK

Alkaş, "Bu sene MAPİC fuarına Türkiye'nin Turquailty markalarıyla katılımı büyük bir ilgi sağladı. Türkiye'de olmayan markalar burada Türk AVM yatırımcılarıyla buluşma fırsatı yakaladı. İstanbul Shopping Fest katılımcıların ilgisini çekti" dedi. İstanbul Ticaret Odası , Türkiye İhracatçılar Meclisi, Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği, Birleşmiş Markalar Derneği, Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği, Türk Havayolları, Kültür ve Turizm Bakanlığı ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin desteğiyle hazırlanan İstanbul Shopping Fest 18 Mart- 24 Nisan tarihleri arasında İstanbul'da düzenlenecek.
Abercrombie&Fitch yeni mağazalar için Türk yatırımcılarla görüştü
50'den fazla Türk gayrimenkul ve perakende markasının katıldığı MAPİC'te Zorlu Center fuardaki en büyük standlardan birini hazırladı. Turquality'ye dahil perakende firmaları da katıldı. Fuara katılan Devlet Bakanı Zafer Çağlayan, Türk yatırımcıların yurtdışına yapacakları yatırımlarda sağlanacak desteklerle ilgili görüş alışverişinde bulunuldu. Fuarda ayrıca Abercrombie&Fitch, Hollister, İngiliz New Look gibi markaların Türk yatırımcılarla görüştüğü de öğrenildi.
Ucuz uçuş ve otel avantajı sunulacak
Çok sayıda markanın indirimlerle katıldığı THY'nin uygun fiyatlı biletler ve otellerin de uygun da fiyatlarıyla destek verdiği organizasyonun bu seneki ayağının istenen hedefi yakalaması planlanıyor. MAPİC fuarında Turquality markalarının katılımıyla da bu açılımın ilk adımları İstanbul'dan önce yurtdışında tanıtılmış oldu. İstanbul'a 1.5 milyon turist çekmesi hedefleniyor.
BRIC yerine TRIC önerisi tartışılıyor
Jones Lang LaSalle Türkiye Başkanı Avi Alkaş'ın yönettiği Rönesans İnşaat'ın sahibi Erman Ilıcak ile Koton'un sahibi Yılmaz Yılmaz'ın katıldığı bir oturumda Türkiye'nin organize perakende sektörüyle BRIC ülkelerine eklenmesi önerisi konuşuldu. Konuşmalar sırasında gelişmekte olan Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin'i temsil eden BRIC yerine Brezilya'nın B'sinin atılarak Türkiye'nin T'sini başa getirildiği TRIC oluşturulması önerisi de oturumda alkış aldı. Türk konuşmacılar TRIC terimi ile İngilizce'de 'oyun' anlamına gelen trick'e gönderme yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.