Perakendeyi bayramda Anadolu kurtardı
9 günlük Kurban Bayramı tatili ile boşalan büyük şehirlerde mağaza ciroları da düştü. Yurtdışına gitmeyen Anadolu halkı bayram alışverişleriyle markalara nefes aldırdı
9 GÜNLÜK TATİL ÜZDÜ
Pierre Cardin, US Polo, Cacharel markalarını bünyesinde bulunduran Aydınlı Grup'un Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Said Kavurmacı ise, harcama yapan kesimin tatilini yurtdışında geçirmeyi tercih ettiğini durum böyle olunca da bayram alışverişlerinin yavaşladığını söyledi. Kavurmacı, "Satışlarımız yüzde 20 oranında arttı ama 9 gün gibi uzun bir tatil olmasaydı artış 10 puan daha yüksek olabilirdi" dedi. İpekyol, Machka, Twist markalarını bünyesinden bulunduran Ayaydın Miroglio Grubu ortaklarından Yalçın Ayaydın ise, "Bizi Anadolu kurtardı" dedi. 9 günlük tatilden ciddi darbe almadıklarını belirten Ayaydın, "Eksiye düşmediysek bunda Anadolu satışlarının etkisi büyük" dedi. Orka Grup Genel Koordinatörü Osman Arar ise, İstanbul'daki mağazaları da Anadolu'dan gelen vatandaşların doldurduğunu söyledi. Arar, "Artık büyükşehirlerden bayram alışverişi beklemek yanlış. Bayram tatillerini ülkeden kaçış olarak görüyorlar" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 200 kişilik ilan verdi 7 kişi alabildi! Deprem bölgesinde iş insanları eleman bulamıyor
- 2 200 kişilik ilan verdi 7 kişi alabildi
- 3 Rekabet Kurulu'ndan META'ya ceza! 300 milyon TL'yi aşkın...
- 4 Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan altın ithalatı açıklaması
- 5 Astımda risk faktörlerine dikkat!
- 6 İthalat %78 azaldı
- 7 Dev projeye Türk imzası! Dünyada bir ilk
- 8 Yılda 110 milyon liralık gelir 1.300 kişiye istihdam olacak
- 9 Fahiş fiyata 61 milyon TL ceza
- 10 Yeni teşvik programı geliyor! Bakan Kacır açıkladı: Türkiye yatırım merkezi olacak