Çarşamba 24.11.2010

BDDK, özel şikâyet hattıyla halka açılıyor

Başta kredi kartları olmak üzere vatandaşların artan şikâyetleri Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nu (BDDK) harekete geçirdi. BDDK, vatandaşların şikâyetlerini dinleyecek, sorunlarına anında çözüm bulacak 'tüketici birimi' kurmaya karar verdi. BDDK yetkilileri, "Sadece sektörel anlamda değil vatandaşların şikâyetlerine ilişkin de önemli adımlar atılacak" dedi. Dünyada BDDK benzeri kurumlarda da bu tarz birimler olduğunu dile getiren yetkililer, "Kredi kartıyla ilgili sıkıntısı olan tüketici derneklerine ya da yargıya gidiyor. Biz olaydan son aşamasında haberdar oluyoruz. Böylece sorunu başından görüp çözüm üretme şansımız olacak" değerlendirmesinde bulundular. BDDK, tüketicileri bankacılık işlemleriyle ilgili bilgilendirmek amacıyla eğitim programları da düzenleyecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.