Çarşamba 24.11.2010
Son Güncelleme: Çarşamba 24.11.2010

'Krizin yerini güvenli ve kuvvetli bir gelecek aldı'

Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç, krizi ülke ve grup olarak iyi yönettiklerini belirterek, "Geleceğe güveniyoruz" dedi

Adapazarı ve Bursa'da iki mağaza birden açan ev geliştirme perakendecisi Koçtaş'ın Bursa'daki açılışına Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç da katıldı. Koç, krizi ülke ve grup olarak iyi yönettiklerini belirterek krizin yerini önce temkinli bir iyimserliğe, şimdilerde güvenli ve kuvvetli bir gelecek beklentisine bıraktığını söyledi. Koç, 2011'de 1 milyar lira ciro hedefi bekledikleri Koçtaş'ın yurtdışına açılacağını ve dışarıdaki ilk noktalarının Mısır olacağını açıkladı. Koçtaş'ın Bursa'daki mağazasında 175 kişiye istihdam yarattığını, 18 ildeki 30 mağazada ise bordrolu 2 bin 600 kişi çalıştığını öğrendik dünkü törende. 2009 ve 2010'da yüzde 20 büyüyen Koçtaş artık 800 milyon lira cirolu bir şirket. Hedef 2011'de 1 milyar lirayı aşan ciro ve 38 mağaza. Koç, Türkiye'nin yakın bir dönemde dünyadaki pek çok memlekette olduğu gibi ekonomik anlamda önemli bir sınavdan geçtiğini belirterek, geçen iki yıllık sürecin ardından bugün artık normalleşme döneminin yaşandığını belirtti. Koç, "Memnuniyetle söylemeliyim ki, krizin endişeli ortamı yerini önce temkinli bir iyimserliğe, şimdi ise güvenli ve kuvvetli bir gelecek beklentisine bıraktı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.