Giriş Tarihi: 28.11.2010

Şişecam 75 yılda küresel güç oldu

75'inci yaşını kutlayan Şişecam'ın Yönetim Kurulu Başkanı Kırman, "Dünya devleriyle yarışıyoruz" dedi

Şişecam Yönetim Kurulu Başkanı ve Murahhas Üyesi Prof. Dr. Ahmet Kırman, şirketin 4 ana grupta dünya devleriyle yarıştıklarını ve dünya cam üretiminin yaklaşık yüzde 3'ünü gerçekleştirdiklerini söyledi. Şişecam'ın bugün daha geniş bir coğrafyada 'lider cam üreticisi olma' vizyonu doğrultusunda ilerlediğini belirten Kırman, "Faaliyetlerimizi ülke dışına taşıyarak Rusya, Bulgaristan, Gürcistan, Ukrayna, Mısır, İtalya, Bosna- Hersek ve Türkiye dahil 8 ülkede üretim yapıyoruz. Türkiye'nin ekonomik gücünün ve rekabet yeteneğinin dünyada kabul görmesinde rol oynuyoruz" dedi. "Şişecam, ihracat ve bölgesel yatırımlarla gerçek bir güç odağı haline geldi" diyen Kırman, şöyle konuştu: "Faaliyetlerimizi sürdürdüğümüz düzcam üretiminde Avrupa'da 4'üncü, dünyada 7'nci konumdayız. Cam ev eşyasında Avrupa'da 2'nci, dünyada 3'üncü; cam ambalajda Avrupa'da 4'üncü dünyada 5'inci sıradayız. Kimyasallar bağlamında soda üretiminde Avrupa'da 4'üncü dünyada 9'uncu, krom bileşikleri üretiminde ise dünyada 1'inci sırada yer alıyoruz."
'Üretim 4.2 milyon tona çıkacak' ŞİŞECAM'
IN dünya soda üretiminin yaklaşık yüzde 3.5'ini gerçekleştirdiğini anlatan Kırman, yıl sonu itibarıyla kum, soda, krom, feldspat, kaolin üretimlerinin toplam 4.2 milyon tona çıkacağını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.