Cuma 10.12.2010

Mevduatta atağa hazırlanan nagel krediye yüklenecek

ING'NİN Türkiye CEO'su Willfred Nagel, en büyük 5'inci banka olma hedeflerini nasıl gerçekleştireceklerine ilişkin bilgileri satır aralarında açıkladı. Nagel, Türkiye'de tasarrufların çok düşük olmasının yıllarca büyümeyi yavaşlattığını ve bu konuda ING'nin yardım etmek istediğini belirtmesi ilk not ettiğimiz konular arasındaydı. Çıkardığımız sonuç, kısa sürede mevduat yarışında ciddi oyuncu olacakları oldu. "Beni heyecanlandıran tek ülke" diyen ING Grubu'nun 17 ülkeden sorumlu uluslararası bireysel bankacılık Avrupa Bölge Başkanı Cesar Gonzalez- Bueno ise müşterilerin artık karmaşık ürünlerle kazanma yerine basidi seçtiğini belirterek mevduatta yeni ve basit enstrümanlarla tüketicinin karşısına çıkacakları mesajını verdi. Aldığım bilgilere göre, ING, diğer ülkelerde uyguladığı Türkiye'ye uyacağını düşündüğü yeni yatırım araçlarıyla yakında karşımıza çıkacak. Hedefi ise tasarrufun vadesini uzatmak. Açıklamanın birkaç hafta içinde olacağı kulağımıza gelen bir diğer bilgi. Peki mevduat nereye akacak? ING Türkiye birim yöneticileri; Ayşegül Akay, Yaprak Soykan Baltacı, Christopher Steane yaptığı sunumlarda, KOBİ, proje finansmanı ve üst segmentteki büyük şirketler. Örneğin Baltacı, KOBİ ve ticari bankacılıkta daha agresif olacaklarını ve pazar paylarını yüzde 3'ten 5'e çıkaracaklarını anlattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.