Cumartesi 25.12.2010

Gıdada global marka yaratma hedefi

Türkiye Gıda ve İçecek Sanayi Dernekleri (TGDF) Başkanı Şemsi Kopuz, 2011'de global marka yaratmayı hedeflediklerini söyledi. Sektörün geride bıraktığı bir yılı değerlendiren Kopuz; "Dünya değişiyor. Bunu görmezden geldiğimiz müddetçe başarıya ulaşmamız mümkün değil" dedi. Küresel kriz sonrasında gıda ve içecek sektörünün keskin bir dönemece girmek üzere olduğunu söyleyen Kopuz, yeni yılın hayal edilemeyecek fırsatlar sunacağını da belirtti. Kopuz, global marka yaratma hedefi için ise uluslararası teşvik sistemlerine ihtiyaç duyulduğunu kaydetti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.