Pazar 26.12.2010
Son Güncelleme: Pazar 26.12.2010

Yemek takımına yedek parça

Ar-Yıldız, nineden kalma çatal ve bıçak takımlarını tamamlayıp gençlerin de sofrasına girecek

1948 yılından beri çelik tencere ve çatal-kaşık-bıçak seti üretimi yapan Ar-Yıldız, pazardaki Çin hakimiyetine tepki göstermek ve 'ninelerin markası' algısından 'torunların da markası' algısına geçmek için yeni bir kampanya başlattı. 60 yıl önceki takımlarda bulunan parçaları bile tamamlayabildiklerini dile getiren Ar-Yıldız Genel Müdürü Yalım Yönter, "60 yıl önceki kalıplarımız hâlâ duruyor. O yüzden de bunu yapmak bizim için hiç zor değil. Biz Türkiye'de üretmeye ve Ar-Yıldız markasıyla ihracat yapmaya devam edeceğiz" dedi. Yönter, "Genç nesile biz de varız demek ve onların da dikkatini çekmek için bu işe kalkıştık. Bir dönem herkesin evine girmiş bir markayız" dedi. Yönter, perakende tarafında ise 2011'de franchising yoluyla büyüyeceklerini, 40 AVM'de mağaza açacaklarını özellikle büyükşehirlerde çeyiz paketleri trend olmaya başladıktan sonra bu işe odaklanacaklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.