Cuma 11.02.2011

İstanbul Dubai'ye fark attı

18 Mart'ta başlayacak alışveriş festivali İstanbul Shopping Fest'in sosyal paylaşım sitesindeki hayran sayısı 20 bini aştı. Eş Başkan Mehmet Nane, "Model aldığımız Dubai Shopping Fest'in hayran sayısı sadece 2 bin" dedi

İstanbul'daki alışveriş caddeleri ile belli başlı alışveriş merkezlerinde (AVM) 18 Mart'ta başlayacak ve 40 gün 40 gece sürecek İstanbul Shopping Fest (ISF), daha başlamadan sanal âlemden en büyük rakibi Dubai'ye fark attı. Lütfi Kırdar Kongre Merkezi'nde ISF'nin içinde yer alacak 2 bin kişinin bulunduğu toplantıda konuşan ISF Eş Başkanı Mehmet Nane, sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta açtıkları sayfada 20 bin hayranı aştıklarını söyledi. Nane, "Dubai yıllardır Shopping Fest düzenliyor ama onların sitesinin hayran sayısı sadece 2 bin. ISF Dubai'ye şimdiden ciddi bir fark attı" dedi.

KOKOREÇÇİ DE KAZANACAK

Festival ile sadece mağaza ve AVM'ler değil simitçi, kokoreççi, taksici, minibüsçü herkesin pozitif etkileneceğini dile getiren Nane, "Almanya October Fest döneminde yani iki haftalık bir sürede 2 milyon turist ağırlıyor. İstanbul'a ise bir yılda gelen turist sayısı 7.5 milyon. Bu sayıyı artırmak bizim elimizde" dedi. Potansiyel çevre ülkeleri, Rusya, İran, Ukrayna, Azerbaycan, Suudi, Arabistan, Yunanistan, Romanya, Suriye ve Irak olarak belirlediklerini belirten diğer Eş Başkan Yılmaz Yılmaz ise, "Hedef kente gelen turist sayısını 2015'te 10 milyona çıkarmak" dedi.
SİNPAŞ'TAN DAİRE RENAULT'DAN ARABA
İSF kapsamında 40 gün boyunca akşam 20.00'den sonra perakendeciler gün içerisinde yaptıkları indirime ek olarak yeni kampanyalar düzenleyecek. AVM'ler ve cadde mağazaları gece saat 23.00'e kadar açık kalacak. Her cumartesi Anadolu ve Avrupa yakasından 2 AVM gece yarısı 02.00'a kadar 9 Nisan'da ise tüm AVM'ler ve caddeler gece 24.00'e kadar açık olacak. 18 Mart'ta Sultanahmet Meydanı'nda açılış, İstiklal Caddesi'nde ise kortej geçişi olacak. Etkinlikte 600 müzisyen yer alacak. Festival kapsamında bir de vitrin tasarım yarışması düzenlenecek. Taksim, Nişantaşı, Bakırköy, Eminönü ve Kadıköy'e yerleştirilecek olan vitrinler, üzerlerindeki kod ve markasıyla halkın beğenisine sunulacak. Kısa mesaj yoluyla oylanacak olan vitrinleri oylayanlar arasından yapılacak çekiliş sonucunda kazanana Sinpaş'tan bir daire verilecek. 40 liralık alışveriş çekilişine katılan 20 kişiye ise Renault'dan birer otomobil hediye edilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.