Pazartesi 14.02.2011

Geleceği yeşil rekabet şekillendirecek

Eczacıbaşı Topluluğu CEO'su Erdal Karamercan, gelecekte, kirlilik yaratanın bedelini ödediği, yeşil rekabetin ön plana çıktığı bir dünya beklediğini söyledi

Erdal Karamercan'a göre toplumsal ve çevresel riskleri doğru değerlendiren, inovatif ve sürdürülebilir iş modelleriyle fırsat yaratabilen ve yatırım kararlarında sürdürülebilirliği esas alan şirketler, yeşil rekabette üstünlük sağlayabilecek. Kuruluşlar için artık, yüksek büyümenin yanı sıra sürdürülebilir kalkınmanın da büyük önem taşıdığına işaret eden Karamercan, "Tüm dünyada şirketler bu konuda hızla ilerlerken, bunun gerekliliğini anlamayan ve ayak uydurmayarak geleneksel üretim biçimlerinde ısrar eden, sürdürülebilir üretim ve yönetim biçimleri üzerine kafa yormayan kuruluşların varlığı tehdit altında" dedi.
2010 HEDEFLERİNE ULAŞILDI

Eczacıbaşı Topluluğu açısından 2010 yılının hedefler doğrultusunda geçtiğini ifade eden Karamercan, satışların euro bazında yüzde 17 artışla 2.1 milyar euroya, yurtdışı gelirlerinin de yüzde 15.8 artışla 562 milyon euroya ulaştığını bildirdi. Özellikle, kuruluşların finansal yapılarındaki sağlamlık ve güçlü nakit pozisyonunun, başarılarının önemli göstergeleri olduğuna işaret Karamercan, "Geçtiğimiz yıl istihdam rakamlarında da artış sağladık ve çalışan sayımız 9 bin 300'den, 10 bin 100 kişiye yükseldi'' dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.