Pazartesi 14.02.2011

Türkiye, otocuların gözünde BRIC'e girdi

Türkiye, otomotivcilerin gözünde BRIC ülkesi oldu. Alman BMW ve Amerikan Ford, Türkiye'yi BRIC ülkelerine ekledi

Finans dünyasında büyüyen pazarları tanımlamak için kullanılan BRIC ülkelerine (Brezilya, Rusya, Hindistan, Çin) Türkiye'nin eklenmesini tartışırken, otomotivde sektörü BRIC'e Türkiye'yi çoktan ekledi. Otomotiv devi Ford Motor Company'i, BRIC'ten Rusya'yı çıkarıp yerine Türkiye'yi aldı. Böylece, Ford'nun büyüyen pazarları BTIC (Brezilya, Türkiye, Hindistan, Çin) oldu. Ocakta Ford'un merkezi Detroit'teki yönetim kurulu toplantısına katılan Ford Otosan Genel Müdürü Nuri Otay, Türkiye'nin performansının taktirle karşılandığını söyledi. Toplantıda Başkan Bill Ford ve CEO Alan Mullay olmak üzere üst düzey yöneticilerin katıldığını anlatan Otay, "Çin, Brezilya ve Hindistan'dan sonra büyük potansiyele sahip ülkeler arasına Türkiye'nin girdiği konuşuldu" dedi. Geçmişte de Türkiye'nin satış patlaması yaptığı yılların olduğunu hatırlatan Otay, şunları söyledi: "Ancak o günlerde esip geçen bir rüzgar nedeniyle satışlar arttı. Şimdi ise istikrarlı ve büyüyen bir pazar olduğunu kaydetti. Artık Türkiye'nin performansı global toplantılarda da imrenilerek konuşuluyor. Gerçekten de Türkiye, geçen yıl imrenilecek bir başarıya imza attı. 2011'de de geçen yıla benzer bir yıl olacak. Türk otomotiv pazarındaki bu çıkış devam edecek."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.