Perşembe 17.02.2011 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 17.02.2011 16:17

Autopia'dan totem yarışması

Uluslararası Gayrimenkul Ödülleri kapsamında Türkiye'nin ve Avrupa'nın 2010 yılındaki En İyi Mimari Projesi seçilen Autopia şimdi de tasarım yeteneğine güvenen herkesi düzenlediği ödüllü Totem Yarışması'na katılmaya davet ediyor.
Otomobil ile ilgili her şeyin yürüme mesafesi uzaklığında olduğu, sadece bir alışveriş merkezi olmanın ötesinde sınırsız bir hayal gücünün gerçekle buluştuğu adeta 365 gün otomobil tutkunlarını ağırlayacak olan Autopia, üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan öğrencileri ve tasarım konusunda yeteneğine güvenen herkesi düzenlediği Totem Yarışması çatısı altında bir araya getiriyor.
Düzenlenen Totem Yarışması kapsamında yarışmaya katılan adayların tek yapması gereken; 06 Şubat – 05 Mart 2011 tarihleri arasında Türkiye'nin ilk Avrupa'nın en büyük otomobil alışveriş merkezi Autopia'yı en iyi yansıtan, Autopia'yı en iyi şekilde temsil edeceğine inandıkları tasarımlarıyla yarışmaya katılmak. Bunun için; tasarladıkları totem projelerini www.autopia.com.tr adresinden ulaşabilecekleri şartname çerçevesinde başvuru formuyla birlikte konusunda uzman seçici kurula göndermeleri yeterli.
17 Nisan 2011 tarihinde jüri üyeleri tarafından seçilen projenin sahibi 5.000 $ tutarındaki ödülü kazanmaya hak kazanırken, Autopia tarafından hayata geçirilecek olan projesi de 2011 sonunda kapılarını açacak olan Autopia'da yerini alacak.
Detaylı bilgi için www.autopia.com.tr'yi ziyaret edebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.