Son Güncelleme: Cuma 04.03.2011 15:14
En kültürel su kampanyası
Sırma Su’yun Turkuvaz Dergi Grubu ile beraber yürüttüğü kampanya sayesinde her ay binlerce eve dergi giriyor.
Turkuvaz Dergi Grubu, bu kampanya ile tek hedefi okuyucu kitlesini genişletmek değil, Aynı zamanda Türk toplumunun dergi okuma bilincini artırmak, bu vesileyle Türkiye'nin sosyo-kültürel altyapısına da katkıda bulunmak.
Sırma Su ise müşteri sayısını artırmak için yapacağı promosyon çalışmalarında, kültürel promosyonlar kullanarak toplumsal misyonunu yerine getirmeye çalışıyor. Her açıdan bilinçli olan dergi okuyucusuna kendi markasını tanıtmak ve bu kitle ile periyodik bir iletişim kanalı kurmayı amaçlayan Sırma Su, damacana su sektörünün vizyon ve misyonunu bu anlamda revize ederek tüm sektör üyelerine bu anlamda örnek oluyor.
Turkuvaz Dergi Grubu, Sırma Su ile birlikte yürüttüğü bu kampanya sayesinde şimdiye kadar yaklaşık toplamda 100 bin aileyi dergi ile buluşturdu.
2011 sonuna kadar devam edecek olan kampanyaya katılmak isteyenler, 216 444 3400 numaralı telefondan kampanya detaylarını öğrenip taleplerini iletebilirler.
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA | S&P'den Türkiye kararı: Kredi notu yükseltildi
- 2 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 3 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 4 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 5 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 6 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 7 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 8 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 9 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 10 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu