Perşembe 10.03.2011

Cannes'da semazenli lokumlu Zorlu şov

Dünyanın en prestijli emlak fuarı MIPIM'e sponsor olan Zorlu Gayrimenkul, 500 bin TL harcayarak Cannes'da İstanbul'u tanıttı. Ahmet Nazif Zorlu, "Türk işadamları neler yapıyor görsünler istedim. Projemi değil ülkemi tanıtmaya geldim" dedi

Fransa'nın Cannes şehrinde bu yıl 22'ncisi düzenlenen Avrupa'nın en büyük gayrimenkul fuarı MIPIM'in bu yılki sponsoru Zorlu Center projesiyle Zorlu Gayrimenkul oldu. Fuarın açılış günü olan salı günü Türkiye'den Cannes'a gelen Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu, fuara 100 bin euroya sponsor olduklarını söyledi. Sponsorluk bedeli haricinde Türkiye'den tırlarla getirilen Vestel plazma TV'lerden Türk rakısına ve çay bardaklarına kadar her türlü ince detayın düşünüldüğü sponsorluğun toplam 500 bin euroya malolduğu öğrenildi. Zorlu, "Biz Avrupa'da bile eşi olmayan beş fonksiyonlu bir proje gerçekleştiriyoruz. Bu sponsorluk işi arkadaşlarımdan bana geldiğinde 'olalım' dedim. Amacım burada projemi pazarlamak değil. Ben Türk işadamlarının, mimarlarının, mühendislerinin ve işçilerinin neler yapabileceğini dünyaya göstermek istedim. Projemi değil ülkemin tanıtımını yapmak için geldim" diye konuştu. Zorlu, "Ortadoğu'da ortalık karışık. Burada bunu yapmamız Türkiye'de işlerin iyi yerlere gittiğinin göstergesi. İhaleden beri söylüyorum. Biz bugüne kadar yapılmayan dışında bir şey yapmak istedik" dedi. Zorlu, sponsorlukla ilgili olarak, "Çok ucuz. Türkiye'de üç misli fiyat verseydim bu tanıtımı yapamazdım" diye konuştu. Fuarın açılış kokteylinde 6 bin kişiye ev sahipliği yapan Zorlu, Türkiye'den getirilen malzemelerle ikramlar yaptı. Zorlu Gayrimenkul Pazarlama Sorumlusu Didem Yanaray Tekeli, gecede Türkiye'yi tanıtabilecek her türlü detaya yer verdiklerini söyleyerek Vestel plazma TV'lerden Türk rakısı gibi yerli içkilere, Türk çay bardaklarına kadar her detayı düşündüklerini söyledi. Etkinlik için İstanbul'dan 60 kilo lokum, 11 kilo Türk kahvesi, 20'şer kilo kuruyemiş ve baharat, 700 çay bardağı, 200 rakı bardağı, 50 ehl-i keyfi, Türk çayı, rakı, Türk birası, 7 bin nazar boncuklu anahtar getirildi.
GELECEK PROJELERİ ÖDÜLÜ ALDI
Mimari tasarımı Tabanlıoğlu ve Emre Arolat Mimarlık tarafından yapılan Zorlu Center projesi fuarda "Yenileme ve Masterplan" kategorisinde MIPIM Architectural Review Future Project Ödülü 2011'in sahibi oldu. 11 Mart'a kadar sürecek olan fuarda 89 ülkeden 180 gayrimenkul şirketi stand kurarken, bu yıl 18 bin katılımcının fuara katılması bekleniyor. Fuara Türkiye'den Torunlar GYO, IMS ve Ankaralı NATA İnşaat ile Gayrimenkul Yatırım Ortaklıkları Derneği (GYODER) de katıldı. Ayrıca Sinpaş, Dumankaya, NEF, Fer Yapı, Krea gibi firmaların yöneticilerinin olduğu 200 Türk işadamı ve yönetici gezdi.
Satışların % 30'u tamamlandı
Zorlu Gayrimenkul Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Even, Zorlu Center'a yurtdışından ilginin büyük olduğunu söyleyerek "Bize bu projeye nasıl dahil olabileceklerini soruyorlar. Aynı zamanda finansmana yardımcı olabilir miyiz diye de tekliflerde bulunuyorlar" dedi. Even, rezidansların yüzde 30'unu sattıklarını söyleyerek Avrupa, Rusya ve Ortadoğu ülkelerinden de talep aldıklarını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.