Son Güncelleme: Perşembe 10.03.2011 09:29
En kültürel su kampanyası
Sırma Su’yun Turkuvaz Dergi Grubu ile beraber yürüttüğü kampanya sayesinde her ay binlerce eve dergi giriyor.
Turkuvaz Dergi Grubu, bu kampanya ile tek hedefi okuyucu kitlesini genişletmek değil, Aynı zamanda Türk toplumunun dergi okuma bilincini artırmak, bu vesileyle Türkiye'nin sosyo-kültürel altyapısına da katkıda bulunmak.
Sırma Su ise müşteri sayısını artırmak için yapacağı promosyon çalışmalarında, kültürel promosyonlar kullanarak toplumsal misyonunu yerine getirmeye çalışıyor. Her açıdan bilinçli olan dergi okuyucusuna kendi markasını tanıtmak ve bu kitle ile periyodik bir iletişim kanalı kurmayı amaçlayan Sırma Su, damacana su sektörünün vizyon ve misyonunu bu anlamda revize ederek tüm sektör üyelerine bu anlamda örnek oluyor.
Turkuvaz Dergi Grubu, Sırma Su ile birlikte yürüttüğü bu kampanya sayesinde şimdiye kadar yaklaşık toplamda 100 bin aileyi dergi ile buluşturdu.
2011 sonuna kadar devam edecek olan kampanyaya katılmak isteyenler, 216 444 3400 numaralı telefondan kampanya detaylarını öğrenip taleplerini iletebilirler.
EN SON HABERLER
- 1 Aile Destek Merkezlerinden yaklaşık 140 bin kişi yararlandı
- 2 Türkiye Arıcılık Haritası güncellendi
- 3 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: BRENT çakıldı! 13 bin bayi akaryakıt fiyatları listelerini güncelleyecek
- 4 TÜRKSAT 6A uzaydaki yerini alacak! Yeni logo belirlendi
- 5 Bakanlık 673 firmaya dahilde işleme izni verdi
- 6 Akaryakıtta tek fiyat dönemi başlıyor! Tarih belli oldu
- 7 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 8 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 9 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 10 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi