Perşembe 10.03.2011
Son Güncelleme: Perşembe 10.03.2011

Büyük final bu hafta

İstanbul, reklam dünyasının Şampiyonlar Ligi finaline ev sahipliğine hazırlanıyor. SABAH'ın sponsor olduğu büyük yarışmanın finali 12 Mart'ta

Futbolun Şampiyonlar Ligi'ne 2005'te ev sahipliği yapan İstanbul, şimdi de reklamcılığın en büyük kupasını vermeye hazırlanıyor. Global reklam dünyasının en saygın ödülü olarak bilinen Intercontinental Advertising Cup İstanbul'da sahiplerini buluyor. 7 Mart'ta başlayan ve 12 Mart'a kadar sürecek organizasyonda 2010'da dört kıtada uluslararası yarışmalarda ödül kazanan işler arasından "en iyilerin en iyisi" ni seçilecek. SABAH Gazetesi'nin sponsor olduğu, kısa adıyla "The CUP" olarak anılan yarışma aynı zamanda Türkiye'de şimdiye kadar düzenlenen en büyük uluslararası reklam yarışması olma özelliğini taşıyor. Berlin School of Creative Leadership Worldwide Başkanı Michael Conrad, Loducca Publicidade Başkanı Celso Loducca, ADFEST Siber Jüri Başkanı ve Droga5 Dijital Direktörü Brett Mitchell gibi reklam dünyasının dehaların yer aldığı jüri, 12 Mart'ta ödülü kazanan isimleri açıklıyor.
30 bin başvuru 1 büyük ödül
30 binin üzerinde başvuruyu değerlendiren jüri üyeleri, en başarılı 200'e yakını aday için 6 gün boyunca çalışma yapıyor. Sadece 38 ajans, prestijli 'Gümüş Kupa'yı evine götürebiliyor. İçlerinden sadece biri galiplerin galibi olup 'The Grand Cup' sahibi oluyor.
En büyük yarışma
Türkiye'de şimdiye kadar düzenlenen en büyük reklam yarışması "The CUP" 2007'de Orta ve Doğu Avrupa'nın en büyük yarışması "Golden Drum" ve "AdFest" (Asya Pasifik), "FIAP" (Latin Amerika) ve "Art Directors Club Europe"un birleşmesiyle ortaya çıktı. Reklam dünyası ödülün 5 yıl daha Türkiye'de verilmesi için çalıştıklarını belirtiyor.
Reklamın efendisi de katılıyor
Reklam sektörüne katkılarından dolayı "Sir" unvanı alan tek reklamcı olan Sir John Hegarty ve Avrupa Nükleer Araştırma Merkezi'nden (CERN) teorik fizikçi John Ellis gibi isimler de organizasyonda konuşmacı olarak yer alıyor. Ayrıca reklam sektörünün yaratıcı liderlerini belirleyen ve reklamcılığın "Beyaz Kitabı" diye bilinen The Gunn Report'un dünya prömiyeri de bu organizasyonda yapılıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.