Perşembe 17.03.2011 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 17.03.2011 17:03

DHL, Bauhaus'un lojistik ortağı oldu

Dünyanın önde gelen yapı marketlerinden Bauhaus, DHL'in tedarik zinciri ve lojistik çözümleri şirketi DHL Supply Chain'i lojistik çözüm ortağı olarak seçti.
İki şirket arasında yapılan anlaşmayla DHL Supply Chain Türkiye, yeni açılacak olan Marmara Forum mağazasından başlayarak Bauhaus ürünlerinin müşteri adreslerine teslimatı, montajı ve tüm Türkiye'yi kapsayacak e-ticaret platformunun yönetimini üstlendi.
DHL Supply Chain Türkiye Genel Müdürü Hakan Kırımlı, Bauhaus'un e-ticaret ve eve teslimat operasyonlarında DHL'i seçmesinden büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Nisan ayından itibaren Bauhaus e-ticaret müşterileri için Türkiye'nin her yerine ürünlerin teslimatını gerçekleştirmeye başlayacaklarını ifade eden Kırımlı, ilk yıl 6 bin müşteriye sevkiyat yapmayı planladıklarını söyledi. Kırımlı, Bauhaus müşterilerine büyük rahatlık sağlayacak işbirliği ile DHL Supply Chain Türkiye'nin de ev teslimatı yaptığı müşteri sayısını yılda toplam 150 bin adede çıkaracağını ifade etti. Kırımlı ayrıca ev teslimatı operasyon biriminde 100 kişilik bir kadroya ulaşacaklarını da sözlerine ekledi.
DHL Supply Chain Türkiye, bu kapsamda Bauhaus müşterilerine dağıtım ve ev teslimatının yanında montaj ve özel inşaat işleri ( parke, fayans döşeme, boya vb.) gibi çözümler sunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.