Cuma 18.03.2011

Beyoğlu'nun ilk AVM'si Shopping Fest'e yetişti

Demirören Grubu'nun Beyoğlu'nda inşa ettiği, caddenin ilk alışveriş merkezi Demirören AVM, İstanbul Shopping Fest rüzgârını kaçırmadan açıldı

İstanbul Beyoğlu'nda 1930'lu yılların ünlü Saray ve Lüks Sinemaları'nın bulunduğu Sin-Em Han, bilinen haliyle tarihi Saray Muhallebicisi'nin bulunduğu bina, Demirören Grubu'nun yatırımıyla alışveriş merkezi olarak dün açıldı. Tam anlamıyla bitmemesine rağmen alışveriş festivali İstanbul Shopping Fest'e yetiştirilen AVM'de ilk mağazayı ise teknoloji mağazası Media Saturn açtı. 9 bin metrekareyle Türkiye'nin en büyük teknomarketi Saturn'ün yanı sıra dünyaca ünlü kozmetik zinciri Sephora da 330 metrekarelik farklı konseptteki amiral mağazasıyla Demirören'de yer alacak. Mağaza karması içinde yer alan markalar arasında Atasun, Tchibo, Gap, Koton gibi markalar da bulunuyor. Toplam 25 bin metrekarelik alan içinde yer alan AVM'de mağazaların yanı sıra sinema, amfi, kitapçı ve kafeler de bulunacak. İstiklal Caddesi konseptinde planlanan beş katlı yapı ağırlıklı olarak gençleri hedefliyor.
Demirören 1980'de aldı
Demirören Grubu, Sin-Em Han'ı 1980'de Umum Sigorta Müdürlüğü'nden satın aldı. Konser ve çeşitli etkinliklerin de düzenlendiği binanın içindeki Saray Sineması'nı bir süre işleten grup, 1996'dan bu yana binayı boş tutuyordu. Yaklaşık 80 milyon dolara mal olan AVM'nin başında ise Erdoğan Demirören'in kızı Meltem Oktay Demirören bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.