Cuma 18.03.2011

Ciliv, gölge müşteri oldu

Genel Müdür Süreyya Ciliv'in de aralarında olduğu 300 yönetici Turkcell'in 'Gölge Müşteri'si oldu ve 6 ay boyunca Turkcell ürün ve hizmetlerini denedi. Gelen önerilerle Türkiye'nin ilk Cep Anayasası ortaya çıktı

Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv'in de aralarında olduğu 300 kadar Turkcell yöneticisi, "gölge müşteri" olarak 6 ay boyunca Turkcell ürün ve hizmetlerini denedi. Turkcell yöneticilerinden gelen bin 112 öneri sonucunda 5 maddelik, "Cep Anayasası" oluşturuldu.Turkcell'den yapılan yazılı açıklamada çalışmanın Türkiye'nin ilk Cep Anayasası olduğunu söyleyen Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, konuyla ilgili şunları kaydetti: "İşimiz teknoloji ama biz aynı zamanda 'İşimiz İnsan' da diyor ve müşterilerimizin memnuniyetini her şeyin önünde tutuyoruz. Şeffaf ve sorumlu hizmet anlayışımızı bu anayasa ile somutlaştırıyoruz. Uzun yıllardır farklı konular dahilinde müşteri odaklılık çalışmaları yapıyoruz. Yaklaşık bir yıl önce başlattığımız hareketle bugüne kadar yaptığımız tüm çalışmaları tek bir çatı altında topladık. Bu hareketin odağında müşterilerimizin güvenini pekiştirmek yer alıyor. Çalışmalarda operasyonel mükemmeliyet, kültür, teklifler ve iletişim konularına yoğunlaştık. Bu çerçevede ben ve Turkcell'de görevli çok sayıda arkadaşım müşteri olarak bizzat hat alıp kullanmaya başladık. Farklı ürün, servis ve hizmetleri deneyip kampanyalardan faydalandık. Hareketin yarattığı sinerji ve deneyim bizi Cep Anayasası'na taşıdı." "Dün olduğu gibi bugün de her bir müşterimizin hakkını sonuna kadar savunmaya devam ediyoruz" diyen Süreyya Ciliv, Cep Anayasası'nı zaman içinde yeni maddelerle geliştirip zenginleştirmeye devam edeceklerini belirtti. Ciliv, "Umarım bizim bu çabamız Cep Anayasası haklarından herkesin faydalanabilmesi için bir adım olur" ifadesini kullandı.

YÖNETİCİLER BAYİYE GİTTİ

Turkcell'in, Cep Anayasası'nın hazırlık sürecinde 3 ayaklı bir müşteri program yürüttüğü, "Müşteri Benim" programı çerçevesinde Süreyya Ciliv ve tüm yönetim takımının müşteri olduğu kaydedilen açıklamada, programına dahil olan yöneticilerin, bayiye giderek Turkcell hattı alıp Turkcell müşterisi oldukları, kendilerine gelen talimatlar doğrultusunda farklı kampanyalardan, çeşitli ürün ve servislerden faydalandıkları ifade edildi.
Turkcell Anayasası'nda neler var?
Ürün,kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.
Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır.
Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.
Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.
Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.