Perşembe 14.04.2011 00:00

Merkez'in döviz rezervi yükseldi

Merkez Bankasının brüt döviz rezervleri bir haftada 217 milyon dolar arttı.

Merkez Bankasının brüt döviz rezervleri bir haftada 217 milyon dolar artarak, 8 Nisan 2011 tarihi itibariyle 87 milyar 9 milyon dolara yükseldi.
Brüt döviz rezervleri, 1 Nisan 2011 tarihinde 86 milyar 792 milyon dolar düzeyindeydi. Merkez Bankasının söz konusu tarihte 92 milyar 149 milyon dolar olan toplam rezervleri de 92 milyar 366 milyon dolara çıktı.
Söz konusu rezervin 5 milyar 357 milyon dolarını altın oluşturdu.
Merkez Bankası rezervleri dönemler itibarıyla şöyle oldu:
. (Milyon ABD Doları)
. Brüt
. Döviz Toplam
Tarih Altın Rezervi Rezerv
---------- ------ ------- ------
29.01.10 4.121 70.778 74.899
26.02.10 4.121 67.721 71.842
26.03.10 4.121 68.277 72.398
30.04.10 4.153 72.951 77.104
28.05.10 4.153 71.861 76.014
25.06.10 4.153 70.616 74.769
30.07.10 4.637 74.215 78.852
27.08.10 4.637 76.001 80.638
24.09.10 4.637 75.795 80.432
28.10.10 4.886 79.072 83.958
26.11.10 4.886 79.410 84.296
03.12.10 4.886 79.219 84.105
31.12.10 5.264 80.696 85.960
07.01.11 5.264 80.179 85.443
14.01.11 5.264 81.653 86.917
21.01.11 5.264 81.508 86.772
28.01.11 5.264 82.335 87.599
04.02.11 5.264 82.575 87.839
11.02.11 5.264 82.077 87.341
18.02.11 5.264 81.663 86.927
25.02.11 5.264 82.577 87.841
04.03.11 5.264 83.372 88.636
11.03.11 5.264 83.468 88.732
18.03.11 5.264 85.776 91.040
25.03.11 5.264 86.205 91.469
01.04.11 5.357 86.792 92.149
08.04.11 5.357 87.009 92.366

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.