Giriş Tarihi: 16.4.2011 12:27 Son Güncelleme: 16.4.2011 12:28

Vakıfbank İstanbul yolcusu

57 yıllık Ankaralı banka, finans merkezi projesi kapsamında taşınmaya başladı.

İstanbul'un finans merkezi haline getirilmesi projesi çerçevesinde, özel bir kanunla 11 Ocak 1954'te Ankara'da kurulan ve 50 milyon lira sermayeyle 13 Nisan 1954'te faaliyete geçen Vakıfbank, genel merkezini İstanbul'a taşıyor.
Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, AA muhabirinin Vakıfbank'ın İstanbul'a taşınmasına ilişkin sorularını yanıtladı.
Vakıfbank'ın 18 Nisan 2011 Pazartesi gününden itibaren kademeli olarak İstanbul'a taşınma işleminin gerçekleştirileceğini belirten Kalkan, bu işlemin 3 yıla yayılmasını öngördüklerini söyledi.
Ankara'daki Genel Müdürlük birimlerinde toplam 2 bin 200 kişinin bulunduğunu belirten Kalkan, 18 Nisan 2011 tarihi itibariyle ilk etapta 337 kişinin İstanbul'a taşınacağını söyledi.
Ankara ve İstanbul'da sistemin nasıl işleyeceği sorusu üzerine Kalkan, esas itibariyle bankacılık ve pazarlama birimlerinin İstanbul'da, operatif ve destek birimlerinin Ankara'da hizmet vereceğini ifade etti.
İLK AŞAMADA HANGİ BİRİMLER TAŞINACAK
Vakıfbank Genel Müdürü, ilk aşamada Bireysel Bankacılık, Bireysel Krediler, Hazine, Özel Bankacılık, Kurumsal Krediler, Ticari Krediler, Yatırım Bankacılığı, Kurumsal İletişim, Baş Hukuk Danışmanlığı, Hukuk İşleri, Takip İşleri ve Yönetim Kurulu İşlemleri birimlerinin İstanbul'a taşınacağını
anlattı.
Bankanın hangi semtte olacağı, Ataşehir'de kurulacak finans merkezinde yer almayı düşünüp düşünmedikleri sorusu üzerine Kalkan, Vakıfbank Genel Müdürlüğü'nün İstanbul Levent'te olacağını ancak, ileriki dönemde Ataşehir'deki finans merkezinde yer almayı planladıklarını bildirdi.
ÇALIŞANLARA 2 YIL BOYUNCA KİRA YARDIMI YAPILACAK
Kalkan, taşınma sürecine ilişkin şunları kaydetti:
''Kendimizi 'Kamunun En Özeli' olarak tanımladığımız VakıfBank olarak, rekabetten uzak kalmamak ve finansın merkezinde yer alma için uzun yıllardır çalışmalar yapılıyor. Son 1 yıl içerisinde bu konuya odaklanarak Genel Merkezimizi İstanbul'a taşıma kararını aldık.
Bu konuda tüm çalışanlarımızla hem birebir hem de toplu görüşmeler yaptık. Taşınma konusunda çalışanlarımız, yapılan görüşmeler sonucunda yönetime büyük destek verdiler. Çünkü VakıfBank çalışanlarının en büyük özelliği aidiyet duygusu. İstanbul'a taşınacak çalışanlarımız için bir yardım masası oluşturuldu. Nakliye şirketleri ile özel anlaşmalar yapılıyor. Tüm bunların yanı sıra kendilerine 2 yıl boyunca kira yardımı yapılacak.''

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.