Pazar 17.04.2011 00:00
Son Güncelleme: Pazar 17.04.2011 13:49

Dünyanın en lüks oteli indirim yaptı

Dünyanın en iyi ve en lüks oteli seçilen Antalya Mardan Palace Oteli, fiyat politikasını değiştirdi.

Otel, her şey dahil bir gecelik konaklama kişi başına 300 dolar olarak açıklandı. Otelin villalarının 4 kişilik günlük ücreti ise bin 500 Euro olarak belirlendi. Otel, 2 yıldır gecelik konaklama için kişi başına 400 dolar ve yiyecek içeceğe de ayrı ücret alıyordu.
Oda başına 2,5 milyon dolar olmak üzere 1,3 milyar dolara mal olan Mardan Palace Oteli 2 yıldır turizm sezonunda 560 odasının ancak yüzde 20'sini doldurabiliyordu. 1 Mart 2011'den itibaren yeni bir yönetim şirketi tarafından idare edilmeye başlayan otel oda-kahvaltı sistemini bırakarak, Full Board Plus (sabah-öğle-akşam yemekleri ve içecekler dahil) sistemine geçti.
Mardan Otel CEO'su İrfan Demirok, Türkiye ve dünyanın en önemli turizm yatırımlarından biri olan otelin milli servet olduğunu kaydederek, bu serveti dünya turizminde iyi yerlere getirmek amacıyla yeniden yapılandırarak konsepti değiştirdiklerini söyledi. 2011 sezonunun açılışını yapan otel hakkında bilgi veren İrfan Demirok, bu yıl eğlence konusunda da bir ilki gerçekleştireceklerini belirterek, "Çocuklara her gün 23 Nisan havası yaşatacağız. Küçük misafirlerimiz her gün bir festival yaşayacak. Büyükler için de eğlence sadece gösteri ile sınırlı kalmayacak. İsteyen jazz dinleyecek isteyen amfi tiyatroda gösteri izleyecek. Aynı anda bütün ünitelerde her gün canlı müzik ve değişik aktiviteler olacak." dedi.
Yeni sezonda, yüzde 70 doluluk oranı hedeflediklerini kaydeden İrfan Demirok, geçen sezonlarda misafirlerin en fazla 2-3 gün olan kalış sürelerini de 1 haftanın üzerine çıkarmak istediklerini ifade etti.
1 GÜNLÜK DÜĞÜN 1 MİLYON DOLAR
Bu yıldan itibaren düğün merasimlerine de ev sahipliği yapacaklarını açıklayan İrfan Demirok şimdiden 3 düğün rezervasyonu yaptıklarını belirtti. Mardan Palace Oteli'nde 400 kişinin katıldığı bir gecelik düğünün maliyeti ise 1 milyon dolar. Senede 10 düğün yapmayı hedeflediklerini anlatan Demirok yeni pazarlarla ilgili de şu görüşlere yer verdi: "Ortadoğu, Hindistan ve Çin pazarına giriyoruz. Sadece Rus turistlere değil uluslararası müşteri profiline ulaşmak istiyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.