AssistLine'da çağrılar anında yanıtlanıyor'
'HİZ MET PER FOR MAN SI MI ZI RA POR LU YO RU Z'
AssitLine için hızlı hizmetin büyük önem taşıdığını ifade eden Öztürk, "Tüm çağrı merkezi personelimiz takip edilen hizmetle ilgili açtıkları dosyalarda takip kodu giriyorlar. Böylelikle arayan müşte - riye hizmet ekibinin ne zaman ulaşacağıyla ilgili süreç bu kodla takip ediliyor. Dosya ancak tüm takipler yapıldıktan sonra kapanabiliyor" şeklinde konuştu. Tüm bilgisayar ve santral yapısının, program ve donanımların müşterilerin ihtiyaçlarına cevap verebilecek şekilde sürekli güncellendiğini ifade eden Öztürk, "Raporlama konusu da AssistLine için çok önemli. Hizmet verdiğimiz müşterilerimize yürüttüğümüz ortak proje - lerle ilgili her ay, nerelerde neler yapıldığını rapor ediyoruz. Dolayısıyla verdiğimiz hizmetlerin performansını da raporlamış oluyoruz" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Kamu muhasebatına ilişkin işlemler elektronik ortamda yapılacak
- 2 20 kamu kurumu 56.867 personel alımı yapacak!
- 3 Faiz kararı için geri sayım! Merkez Bankası faiz kararı beklentisi açıklandı: İşte o 2 anket sonucu...
- 4 SON DAKİKA: Altın yükselişini sınırladı! Gram, çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 22 Mayıs 2024 kaç TL?
- 5 e-Ticaret Kanunu “engel” tanımıyor! Önce CHP’nin şimdi ise Danıştay’ın itirazı reddedildi
- 6 Fahiş fiyat ve stokçuluk kanun teklifi Meclis'te: 7 madde daha kabul edildi
- 7 Hazine 46,3 milyar lira borçlandı
- 8 Dünyanın en pahalısı! Ev rekor fiyattan satışa çıktı: 1100'lü yıllarda 'kale'ydi...
- 9 Enerjinin dönüşümünde yeni işbirlikleri! İmzalar atıldı
- 10 TCMB Başkanı Karahan, Meclis'te sunum yapacak