Çarşamba 27.04.2011
Son Güncelleme: Çarşamba 27.04.2011

İstanbul Shopping Fest 3 milyarı devirdi

İstanbul Shopping Fest'in Eş Başkanı Mehmet Nane, "Yapılan alışverişlere bakarsak 3 milyar dolarlık ciro hedefini aşarız" dedi

Dün gece 00.00'a kadar süren indirimli alışverişlerle son bulan İstanbul Shopping Fest'te (ISF) 3 milyar dolarlık ciro hedefi tuttu. Bankalararası Kart Merkezi'nden aldıkları veriler ışığında ISF'den elde edilecek cironun 3 milyar doları aşacağını dile getiren Eş Başkan Mehmet Nane, "Cironun büyük bir bölümü tahmin edileceği gibi hazırgiyimden geldi. Sonradan katılan markaların yaptığı indirimler ve kampanyalarla daha da hareketlenen satışlar ciro hedefinin aşılmasını sağladı" dedi. Bu yıl 42 alışveriş merkezi (AVM) ve 230'un üzerinde markanın ISF'ye katıldığını dile getiren Eş Başkanlardan Hakan Kodal ise, turistlerin kredi kartı harcamalarının yüzde 70 oranında arttığını, sadece yerli müşterinin harcamalarının yüzde 25 artış sağladığını kaydetti. Mağazalardaki ciro artışlarının ise yüzde 30- 40 arasında değiştiğine dikkat çeken Kodal, "İlk haftalarda yüzde 38'lerde olan kredi kartı harcamaları son hafta yüzde 70'e kadar çıktı" dedi.
Festival çizelgesi
Kredi kartı hacamalarındaki artış: yüzde 70
Festivale katılan AVM sayısı: 42
Festivale katılan perakendeci sayısı: 230
Ciro hedefi: 3 milyar dolar
Mağazalardaki ortalama ciro artışı: Yüzde 30-40

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.