Perşembe 12.05.2011
Son Güncelleme: Perşembe 12.05.2011

Zorlu'nun kozu Raffles

Zorlu, İstanbul'un en pahalı projelerinden Zorlu Center'a, dünyanın en lüks otel zincirlerinden Raffles Hotels'i getiriyor

Zorlu Gayrimenkul, Zincirlikuyu'daki eski karayolları arazi üzerinde 2.5 milyar dolar yatırımla yaptığı Zorlu Center projesinde yer alacak otel için Raffles Grubu ile anlaştı. Swissotel'i de bünyesinde bulunduran grubun "premium luxury" kategorisindeki markası Raffles, Zorlu ile 30 yıllık işletme anlaşması imzalandı. Raffles İstanbul Zorlu Center adını taşıyacak otel, Uzakdoğu ve Ortadoğu'da lüks otelleri bulunan Raffles'ın Avrupa'da Paris'ten sonraki ikinci oteli olacak. Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu, projenin otel maliyetinin 175 milyon dolar olacağını söylerken "İstanbul kadar eşsiz ve benzersiz bir projeyi hayata geçiriyoruz. Türkiye'de hiç olmayan bir konsepti, ilk kez 5 fonksiyona sahip projeyi yaptık ve otelde de Türkiye'de olmayan Raffles Grubu ile anlaştık" dedi.
PARİS'TE 1000 DOLAR

Raffles Hotels & Resorts Başkanı John Johnston ise otelde 180 oda bulunacağını, bunlardan 130'unun standart, 50'sinin de süit olacağını kaydetti. Johnston, Singapur'da oda fiyatlarının ortalama 800 dolar, Paris'te ise 1000 dolar olduğunu hatırlatarak İstanbul'a göre bir fiyat politikası geliştireceklerini kaydetti. Johnston otelde 250-300 kişiyi istihdam edeceklerini söyledi. Zorlu ise "En pahalı değil ama en iyi hizmetin verileceği otel olacak" dedi.
"Çin' e yatırıma davet ettiler"
Ahmet Nazif Zorlu, geçtiğimiz hafta Çinli yatırımcıların kendisini Çin'e yatırıma davet ettiğini belirterek şöyle konuştu: "Hem tekstil, hem teknoloji hem de gayrimenkul alanındaki, bilgi birikimimizden yararlanmak istediklerini söylediler. Çin'in Handan bölgesine gittik. İnanılmaz bir potansiyelle karşılaştık."

"Resort'ü 2-3 yıl sonra düşünürüz"

Johnston, İstanbul dışında Türkiye'de resort turizmine yönelik otel düşünüp düşünmedikleri ile ilgili "Otellerimiz daha çok resort tarzında. Ancak İstanbul'daki otelimiz açıldıktan sonra ülkenin turizmdeki performansını 2-3 yıl görüp ondan sonra Türkiye'de resort düşünebiliriz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.