Akdenizli Damat, marka olma yolunda
Orka Group, Akdeniz ülkelerine yönelik yeni bir marka çıkarmaya hazırlanıyor. Süleyman Orakçıoğlu, "Marka casual tarzda olacak" dedi
'BERLİN DUVARI'NI YIKTIK'
Bir yandan da yurtdışı büyümeye odaklandıklarını anlatan Orakçıoğlu, Alman alışveriş merkezi yatırım ve yönetimi firması Ece Grubu'nun Berlin'deki CEO toplantısına yükselen marka kimliğiyle katılan ilk Türk şirket olduklarını dile getirdi. Orakçıoğlu, 2012'de Almanya, Polonya ve Rusya pazarlarına ECE'nin projeleriyle gireceklerini, bu stratejik işbirliği ile 15-20 mağaza açacaklarını söyledi. Orakçıoğlu, "Kendi adımıza Berlin Duvarı'nı yıktık" diye konuştu. Orakçıoğlu, Avrupa'da mağaza açmanın avantajlı hale geldiğini söyledi ve ekledi: "Hava paraları milyon eurolardaydı. Şimdi kriz nedeniyle 500 bin eurolara kadar indi. 2 yıl içinde 3'ü Barselona'da olmak üzere İspanya'da 8 Tween açacağız."
Barcelona mağazasına perakende dopingi
SÜLEYMAN Orakçıoğlu, Barcelona'da düzenlenen Perakende Konferansı'na katılanların mağazalarının cirosunu artırdığını da anlattı. Orakçıoğlu, "Buradaki mağazamızın alışveriş cirosu 2 bin 500 euro iken konferans sırasındaki alışverişlerle 7 bin 500 euroya kadar çıktı. Bu da konferansa katılmanın önemini gösteriyor" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 2 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 3 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 4 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 5 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 6 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 7 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 8 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 9 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 10 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı