Pazartesi 20.06.2011 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 20.06.2011 14:28

İşyerlerinde verimlilik arttı

TİSK, verimliliğin 2011 yılı ilk çeyreğinde, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 7,4 arttığını bildirdi.

Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK), verimliliğin 2011 yılı ilk çeyreğinde, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 7,4 arttığını bildirdi.
TİSK'ten yapılan yazılı açıklamada, TÜİK'in açıkladığı 2011'in ilk çeyreğine ait imalat sanayi üretim ve istihdam verilerinden yapılan hesaplara göre Ocak, Şubat ve Mart aylarını kapsayan ilk çeyrekte bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla üretimin yüzde 14,7, istihdamın da yüzde 6,8 artığı ifade edildi.
İlk çeyrekte verimliliğin (işçi başına üretim) bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 7,4 arttığı belirtilen açıklamada, bir önceki döneme (2010'un 4'üncü çeyreğine) göre ise, üretim artışındaki nispi yavaşlama nedeniyle üretimin yüzde 7,5 oranında, verimliliğin de yüzde 7,9 oranında gerilediği, istihdamın ise yüzde 0,5 yükseldiği belirtildi.
İlk çeyrekte oluşan olumlu tablo sonucu, istihdam ve verimliliğin, yıllık üretim artışını yarı yarıya paylaşmış olduğu ifade edilen açıklamada, imalat sanayisindeki olumlu durumun ilk çeyreğe ait GSYH'nın da yüksek bir artışla gerçekleşmesini sağlayacağı düşünüldüğü bildirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.