Salı 21.06.2011

Dyo'dan leke tutmayan boya

Artan rekabette yenilikçilikle öne çıkmanın peşine düşen Dyo, leke tutmayan boya Dyojen'i pazara sundu. Dyojen 3.500 ev hanımı ve duvarcı ustasının beklentileri karşılanacak şekilde tasarlandı

Boya sektöründe artan rekabet Dyo'ya leke tutmayan boya Dyojeni'i ürettirdi. Türkiye'de ilk kez Dyo tarafından geliştirilen hybrid teknolojisi ile üretilen Dyojen'in üretim sürecinde 3 bin 500 usta ev hanımına iç cephe boyasından beklentileri ve istekleri soruldu. Boyada beklenti kolay temizlenme ve leke tutmama olunca, Dyo'nun Ar-Ge mühendisleri, yarattıkları yeni boyaya; kolay uygulanma, silinince yüzeyde parlama yapmama gibi özellikler kazandırdı. Dyo'nun yeni boya markası Dyojen'in tanıtımı Dyo'nun İzmir Çiğli fabrikasında düzenlenen basın toplantısında yapıldı. Dyo'nun 2010 yılında boya sektörünün iki katı büyüdüğünü söyleyen Dyo Boya Fabrikaları Genel Müdürü Serdar Oran, uzun süren Ar-Ge çalışmaları sonucu yarattıkları Dyojen'in özellikle iç cephelerde önemli bir kullanım avantajı sunduğunu ve kolay temizlik konusunda üstün özelliklere sahip olduğunu dile getirdi.

HEDEF 500 MİLYON TL

Yaşar Holding Boya Grubu Başkanı Ahmet Yiğitbaşı da Yaşar Boya Grubu'nun bugün 1.100'ün üzerinde kişiye istihdam sağladığını dile getirerek, "2010 yılında boya grubu satışları 400 milyon TL'ye ulaştı. 2011 yılında bu rakamı 500 milyon Türk Lirası'na çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.