Giriş Tarihi: 17.7.2011

Levi's'ın 501'i varsa Ten'in 1117'si var

40 yıldır satışları hiç düşmeyen 1117 kodlu sütyene vefa borcunu ödemeye karar veren Ten'in 2. kuşak temsilcisi Deha Orhan, "Bu kodu markalaştıracağız. Ekimde özel bir koleksiyon çıkaracağız" dedi

Ten'in sahibi Atilla Orhan'ın kalıbını bizzat kendisi yaptığı 1117 kodlu sütyen 40 yıldır satışlarda ilk üçten hiç düşmedi. Modaya da günlük trendlere de yenilmedi. Ne modeli değişti ne rengi. Bugüne kadar satış rakamı 500 milyon adedi aştı. Ten'in ikinci kuşak temsilcisi Deha Orhan, "Bugünlere gelmemizde 1117'nin en az yüzde 50 payı vardır" diyor. Bu yüzdendir ki Orhan ailesi 1117'ye olan vefa borçlarını ekim ayında hazırlayacakları çok özel bir koleksiyon ve bir kampanyayla ödemeye hazırlanıyor. Bir yandan farklı renk ve kalıplarıyla gençlere hitap eden, bikini koleksiyonuyla segmentini genişleten, 21'i geçen mağaza sayısıyla perakendeciliğe odaklanan Ten markasında 1117 hep olduğu yerde vakur bir şekilde duruyor. Deha Orhan, "Bazı şeyler vardır değişmez, alıcıları asla onu terk etmez. Levis 501 gibi, Hacı Şakir lavanta kokulu sabunu gibi... 1117 de Ten için öyle" diyor.
İMALATI BIRAKTI MAĞAZACI OLDU
Ten bir yandan da sessiz sedasız imalatı bırakıp tamamen perakende işine odaklanmış. "İmalat bizi çok yıpratan bir yanımızdı. Kırklareli'ndeki fabrikamızı devrettim. Aynı fabrikada üretimi başkalarına yaptırıyoruz" diyen Orhan, mağazacılığa her ay cironun yüzde 30'unu alan kutulardan bıkıp girmiş. Şöyle ki; özellikle mahalle aralarında iç çamaşır dükkanlarında ürünler kutularda saklanır. Orhan'ın kastettiği bu kutuların maliyeti markaya o kadar yük gelmeye başlamış ki açtıkları mağazalarda ürünleri askıya asmakta hiç gecikmemişler. Orhan, "Bayiler de askıya geçerse müthiş bir gelişim sağlarız" diyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.