Pazartesi 01.08.2011

'AB iflasın eşiğinde Türkiye hızla gelişiyor'

Kanada'nın önde gelen gazetelerinden The Star, Avrupa Birliği'nin (AB) Türkiye'yi reddederken, Moldova, Ukrayna ve Rusya ile vizeleri kaldırmayı görüştüğünü yazdı. The Star, haberinde "Avrupa Birliği uzun yıllar boyunca, çok büyük ve çok fakir olduğunu söyleyerek Türkiye'nin AB'ye ait olmadığını söyledi durdu. Şimdi borç krizi, Euro Bölgesi'ni batmanın eşiğine getirmişken Türkiye ekonomisi gelişiyor" ifadelerine yer verdi. Gazete haberinde "Türkiye, Çin'in ardından, ikinci en büyük büyüme rakamına sahip ve Avrupa'nın da en hızlı büyüyen ülkesi" yorumunda bulundu.

KRİZDEN DESTEKSİZ ÇIKTI

Türkiye'nin temel göstergelerinin oldukça iyi durumda olduğunu vurgulayan gazete, "Açık (GSYH'nın yüzde 2.8'i) ve borç stokunun GSYH'ya oranı da düşük. Türkiye'de yüzde 43 olan bu oran, İtalya'da yüzde 120 ve Yunanistan'da yüzde 130. İhracat rekor kırıyor" şeklinde yazdı. Türkiye'nin 2008'deki küresel krizden, hiçbir sektör için kurtarma paketi olmaksızın, Kanada'dan daha çabuk çıktığına dikkat çekildi.
'Arı gibi çalışıyorlar işten kaytarmıyorlar'
2050'YE gelindiğinde, Avrupa'nın işgücünün 50 milyon kadar eksileceğini belirten The Star Gazetesi, Türkiye'nin Avrupa'nın en büyük çalışan nüfusuna sahip olduğuna dikkat çekerek, "Türkiye'deki işgücü Avrupa'ya bakıldığında, haftada en fazla saat çalışıyor ve ayrıca yıl içinde raporlu gün sayısında da en geride yer alıyor" şeklinde yazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.